Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:15:00 GMT

رئیسی: اقشار کم‌درآمد در رنج سختی معیشت هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۹۶۳۵

رئیسی: اقشار کم‌درآمد در رنج سختی معیشت هستند

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس گفت: بیش از هر قشری کم درآمدان که از وفادارترین اقشار انقلاب هستند، در رنج هستند.

به گزارش ایسنا، حسین رئیسی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود به خانواده‌های داغ دیده مناطق زلزله زده استان هرمزگان تسلیت گفت و ضمن تشکر از معاون اول رئیس جمهور بابت حضور در این مناطق اظهار کرد: هیئتی را برای رسیدگی به استان هرمزگان اعزام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان از عملیات اخیر سپاه پاسداران در توقیف نفت‌کش حامل نفت ایران تشکر کرد و گفت: جا دارد از اقدامات صحیح دولت رئیسی در مواجهه با بیماری کرونا و سامان دهی بازار فولاد و سیمان و البته بکارگیری جوانان در عرصه مدیریتی سپاس گزاری کنم.

رئیسی در مورد وضعیت اقتصادی گفت: در این شرایط سخت اقتصاد و تورم افسارگسیخته، باید برای سامان دهی بازار و تأمین معیشت مردم با قدرت اقدام شود. دولت باید بداند که امروز بیش از هر قشری کم درآمدان در رنج هستند که از وفادارترین اقشار انقلاب هستند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس در پایان گفت: از وزیر جهاد کشاورزی بابت اقدامات اخیر تشکر و درخواست می‌کنم نسبت به قیمت ناچیز محصولات کشاورزی، صادرات و بیمه محصولات سریعا اقدام کنند. همچنین نسبت به مجوز صید صیادان دستور فوری صادر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم استانی سیاسی زلزله در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس