Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله دلخواه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت (ابتدای سال تاکنون) بیش از چهار کیلومتر نیوجرسی، یک هزار و ۳۶۰ کیلومتر خط کشی، ۵۸ کیلومتر شیب شیروانی، شناسایی تجاوز به حریم ۹۱ عدد و یک هزار و ۵۶ کیلومتر شانه سازی راه های این استان توسط این اداره کل انجام شده است.

وی از استمرار آسفالت و ایمنی سازی راه های روستایی استان خبر داد و افزود: آسفالت ۴۶ کیلومتر از راه های روستایی در نقاط مختلف در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: این میزان راه روستایی با اعتبار ۳۹۵ میلیارد ریال در سطح روستاهای بان ویژه ایلام، چهل زرعی ایوان، حاج بختیار، بان سرو، بان زیارت و پارده چوار، قاضی خان - بدره سیروان، ظاهروند هلیلان، چنار جعفری بدره، دال پری دهلران و شهرک هزارانی آبدانان تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

دلخواه تاکید کرد: همچنین نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور نگهداری پل ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اهم فعالیت های این اداره کل در سال گذشته گفت: ۲۷۳ کیلومتر از راههای استان در این ‌مدت روکش آسفالت و لایه حفاظتی شد که از این میزان ۵۲ کیلومتر مربوط به راههای روستایی ایلام است.

دلخواه افزود: همچنین سال ۹۹ بیش از ۴۵۰ کیلومتر لکه گیری و چاله پرکنی در استان انجام شد و ۳۴۰ هزار تن آسفالت جهت انجام این عملیات مصرف شده است.

به گفته وی، همچنین سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان خط کشی شده است.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام آسفالت تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام آسفالت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام آسفالت تردد جاده ای جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، معابر سطح این منطقه که به‌دلیل انجام حفاری‌ها، وضعیت آسفالت نامناسبی دارد، با برداشت آسفالت موجود، خاکریزی مجدد، زیرسازی و روکش یا لکه‌گیری آسفالت، ساماندهی می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به ساخت‌وسازهای بالایی که در سطح این منطقه صورت می‌گیرد و حفاری‌های تأسیسات شهری در بعضی معابر موجب شده کیفیت آسفالت آن پایین آمده است، بنابراین به‌منظور هم‌سطح‌سازی معبر، تمام آسفالت آن برداشته و پس از هماهنگی با شرکت‌های تأسیسات شهری، عملیات خاکریزی، زیرسازی و آسفالت مجدد انجام می‌شود.

وی افزود: در این منطقه دو معبر در خیابان باهنر و دو معبر در خیابان ۵ آذر به مساحت کل ۳۲۰۰ متر مربع در دست اقدام است که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۳۰ درصد بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به قرارداد اولیه ۱۷ هزار مترمربعی آسفالت معابر سطح این منطقه تصریح کرد: در سال جاری با پیمان اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال، عملیات روکش یا لکه‌گیری آسفالت آغاز شده که شامل تخریب آسفالت قدیمی معیوب، خاکریزی، زیرسازی و روکش یا لکه‌گیری آسفالت است.

محمدحسینی با اشاره به هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی آسفالت در سال گذشته خاطر نشان کرد: در راستای تسهیل در عبور مرور شهروندان و رضایت‌مندی آن‌ها، اجرای روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح منطقه در سال جاری بیش از ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

کد خبر 751035

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند