Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@01:43:08 GMT

مروری بر انیمیشن‌های کوتاه شرکت دیزنی  

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۹۶۵۴

مروری بر انیمیشن‌های کوتاه شرکت دیزنی  

ازسوی فیلم‌خانه حوزه هنری استان اصفهان و دفتر تخصصی سینما جلسه‌ای با عنوان «مروری بر انیمیشن‌های کوتاه شرکت دیزنی» برگزار می‌شود.

رئیس دفتر تخصصی سینما در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این برنامه گفتگویی درباره سبک و سیاق انیمیشن‌های کوتاهی از شرکت دیزنی است که در دوره معاصر تولید شده‌اند.

مصطفی حیدری افزود: این جلسات به دنبال جلسه‌های برگزارشده در هفته انیمیشن برگزار می‌شود چراکه بسیاری افراد تمایل داشتند آثار جدید انیمیشن جهان را ببیننند به همین دلیل چون در هفته انیمیشن به بررسی تاریخ و مکتب بسیاری از انیمیشن‌هایی که تازه کار شده بود نیز پرداخته شد و مخاطبان تمایل به دیدن آثار معاصر را نیز داشتند جلسه مروری بر انیمیشن‌های کوتاه معاصر شرکت دیزنی در ادامه همان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مؤسس و مدیر استودیو هنرهای دیجیتال هوگو که انیمیشن‌های کوتاه شرکت دیزنی توسط این شرکت انتخاب شده است، گفت: برنامه‌های برگزارشده در هفته انیمیش براین اساس شکل گرفت که یک جلسه نشست درباره مکتب دیزنی و در جلسه بعد اکران انمییشن های مرتبط با آن مکتب برگزار می‌شد تا آن مکتب در ذهن جاری و ساری شود. انیمیشن‌های کوتاه شرکت دیزنی نیز بیان کننده سبکی در این شرکت است و براساس آن، انیمیشن‌های کوتاه «داستان تیک تاک، ونتانا، ویولا، جشن، مرد کاغذی، فعالیت‌های درونی، درهم، یخ زده، چگونه سینمای خود را وصل کنیم، لورنزو، از این راکر و انیمیشن تصنیف نسی»، برای اکران انتخاب شده‌اند که همگی آنها در دوره معاصر توسط شرکت دیزنی تولید شده‌اند.

احسان سراهیان افزود: نکاتی در در انتخاب این انیمیشن‌ها موردنظر است این است که چه نشانه‌هایی در آنها پررنگ است تا ما نیز بر روی همین نشانه‌ها کار کنیم و ازسوی دیگر باتوجه به اینکه عامه مردم نیز در این اکران حضور خواهند داشت تلاش شده تا انتخاب‌های عامه پسند نیز در بین این انیمیشن‌ها صورت بگیرد که برنامه خسته کننده نباشد.

گفتنی است، «مروری بر انیمیشن‌های کوتاه شرکت دیزنی» روز چهارشنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۷ در سالن حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان آمادگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 535888

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انیمیشن انیمیشن ایران حوزه هنری حوزه هنری استان اصفهان دفتر تخصصی سینما اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت