Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از عملکرد تیم داوری مصاف خارج از خانه شاگردان و آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی برزیل بامداد امروز (چهارشنبه) درچهاردهمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر میهمان رقیب دیرینه‌اش آرژانتین بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه صعود آرژانتین به جام جهانی قطعی شد. برای برزیل که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود اما این بازی خیلی حساسیت نداشت. با این حال سرمربی سلسائو از برخی از تصمیمات داور و کمک داور ویدئویی (VAR) که باعث شد تیم او نتواند 3 امتیاز بازی را کسب کند شاکی بود.

یکی از مواردی که تیته به آن معترض بود مماشات داور با مدافع آرژانتینی‌ها نیکلاس اوتامندی به خاطر ضربه زدن به رافینیا با آرنج در نیمه اول بود. این دو بازیکن در نزدیکی‌های خط دروازه آرژانتین با یکدیگر وارد یک کشمکش شدند و به نظر می‌رسید که اوتامندی با آرنج خود ضربه‌ای به صورت بال برزیل زده است. رافینیا در اثر این ضربه نقش بر زمین شد و اوتامندی سعی داشت هرچه سریعتر او را از روی زمین بلند کند تا مبادا داور تصمیم به بررسی صحنه بگیرد. در همین حین به نظر می‌رسید که داور اروگوئه‌ای مسابقه، آندرس کانیا از سوی همکارانش در اتاق VARدر حال دریافت پیام‌هایی درباره همین اتفاق است. با این حال او ترجیح داد که از کنار این قضیه بگذرد، تصمیمی که سرمربی معمولاً آرام تیم ملی برزیل را از کوره به در برد.

تیته گفت: کانیا داور خارق‌العاده‌‌ای است. قضاوت یک بازی یک کار گروهی می‌طلبد و با وجود افرادی که در اتاق VAR هستند غیرممکن است که این صحنه دیده نشده باشد. من باز هم تکرار می‌کنم که این غیرممکن است که هیچ کسی ضربه آرنج اوتامندی به رافینیا را ندیده باشد. وقتی ما یک داور طراز اول را برای ایفای نقش به عنوان کمک داور ویدئویی انتخاب می‌کنیم، از او انتظار می‌رود که دیگر اینگونه کار نکند. این غیرقابل درک است. غیرقابل درک واژه‌ای دقیقی که می‌خواهم بگویم نیست اما از آنجایی که نمی‌خواهم بی‌ادب باشم مجبور به همین کلمه بسنده کنم.

انتخابی جام جهانی 2022| آرژانتین با تساوی برابر برزیل به جام جهانی قطر راه یافت

با وجود ناراضتی از قضاوت بازی، تیته از اینکه تیمش دست خالی خاک آرژانتین را ترک نکرد راضی بود به خصوص که او برای این بازی مجبور شده بود جوان‌ترین ترکیب سلسائو از سال 2016 را به میدان بفرستد. غیبت نیمار به دلیل مصدومیت در آستانه بازی، سبب شد که تیته خط حمله تیمش را با وینیسیوس جونیور، ماتئوس کانیا و رافینیا پر کند، سه بازیکنی که روی هم 15 بازی ملی دارند.

تیته افزود: ما یک بازیکن خارق‌العاده مانند نیمار را از دست دادیم و به همین دلیل هم مجبور شدیم ساختار تیم را تغییر دهیم اما با این حال توانستیم تیمی که بازیکنانی در تراز لیونل مسی دارد را متوقف کنیم. این بازی یک نمایش مهیج بود که فراز و نشیب‌های زیادی داشت. کیفیت بالای هر دو تیم سبب شد که هیچ یک از آنها نتوانند بر بازی سلطه کامل داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال برزیل تیم ملی فوتبال برزیل جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک