Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دل افکار معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری حضوری آزمون‌‌های پایان ترم این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا آزمون‌های دانشجویان در پایان نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی به صورت الکترونیکی و در مقطع کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آزمون‌های دانشگاه پیام‌نور متمرکز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور تصمیم‌گیری درباره برگزاری آزمون‌ها کمی سخت است و بر همین اساس فعلا فقط آزمون‌های دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

دل‌افکار در مورد امکان تغییر محل برگزاری آزمون‌های پایان ترم تحصیلی جاری نیز اظهار داشت: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور می‌توانند محل برگزاری آزمون خود را مشخص کنند، به عبارتی آنها می‌توانند در محل سکونت خود، آزمون‌های پایان ترمشان را بدهند.

* امکان تغییر محل برگزاری آزمون دانشجویان از اول تا هشتم آذرماه

وی ادامه داد: تغییر محل آزمون برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از اول تا هشتم آذرماه سال جاری امکانپذیر خواهد بود و تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور نیز موظف هستند با تعیین ظرفیت، امکان تغییر محل آزمون را برای دانشجویان فراهم کنند.

* شرط ثبت نمره پایان ترم تسویه شهریه است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تاکید کرد که ثبت نمره امتحانات پایان ترم دانشجویان منوط به تسویه حساب شهریه آنهاست و دانشجویان موظف هستند قبل از شروع امتحانات این نیم‌سال تحصیلی، نسبت به پرداخت کامل شهریه خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، دانشجویان برای تغییر محل برگزاری آزمون‌های خود باید ۵۷۵ هزار ریال مازاد بر شهریه خود پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دل افکار دانشگاه پیام نور امتحان شهریه محل برگزاری آزمون دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی کارشناسی ارشد تغییر محل پایان ترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران