Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «محمد عبدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی شهید چمران در رقابت‌های اخیر تیم ‌های لیگ برتر در این شهرستان مشهود بود و به‌منظور حفظ پوشش زمین و جلوگیری از تکرار بی‌کیفیتی چمن باید یک کاور برای زمین در هنگام بارندگی تهیه شود.

وی اظهار داشت: وجود پوشاننده مناسب برای زمین موجب می‌شود که در بارندگی‌ها از پوشش چمن محافظت شود و در در زمان طولانی‌تر کیفیت مناسب برای رقابت‌ها در پوشش زمین وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:یک پیمانکار که به تازگی اقداماتی برای زمین  چمن ورزشگاه همدان انجام داده به ساوه دعوت شده است تا ضمن بازدید میدانی از مجموعه ورزشی شهید چمران، آنالیز وضع موجود را ارایه کرده و  مسایل فنی را برای تصمیم‌گیری منتقل کند و بهترین راهکارها در شرایط فعلی برای ترمیم و در مدار استفاده ماندن چمن این ورزشگاه صورت بگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: باید زمین این مجموعه ورزشی با کار اصولی و زیرساختی مطابق با استانداردها یک بار برای همیشه از نظر خاک و نوع چمن کشت شده  و موقعیت ترمیم و بازسازی برای آن حاصل آید تا در بلندمدت  بتوان ضمن  نگهداری اصولی استفاده موثری از آن برای مسابقات خانگی نماینده ساوه در لیگ آزادگان داشت.

عبدی تاکید کرد: همه تلاش به کار گرفته شده تا وضعیت چمن بهبود یابد و خوشه طلایی هم بتواند مسابقات خانگی خود را در شهر ساوه برگزار کند.

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات در ورزشگاه خانگی اهمیت زیادی دارد به‌طوری که در لیگ سال گذشته وقتی خوشه طلایی پس از یک نیم فصل دوری دوباره به خانه بازگشت، در هفته‌های آخر حتی شانس صعود به لیگ برتر را تجربه کرد اما در نهایت به این هدف مهم دست نیافت.

گفتن است، وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه قبل از دیدار نماینده ساوه با مس کرمان به‌دلیل بارش باران به شدت افت کرد و بازیکنان ۹۰ دقیقه را در زمینی باتلاقی فوتبال بازی کردند که مجال کارهای تاکتیکی و تکنیکی را از آنان سلب کرد.

خوشه طلایی در ۲ فصل گذشته لیگ آزادگان و به دلایل نقص های ورزشگاه شهید چمران مانند نور، رختکن، کیفیت زمین و جایگاه تماشاگران با دستور سازمان لیگ فوتبال کشور ناگزیر شد که مسابقات خانگی خود را در شهرهای اراک، قم و ورزشگاه کارگران تهران برگزار کند.

برچسب‌ها فوتبال ساوه لیگ آزادگان ورزشگاه شهید چمران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساوه لیگ آزادگان فوتبال ساوه لیگ آزادگان ورزشگاه شهید چمران ورزشگاه شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس

 سردار احمد نورعلی روز دوشنبه در دیدار با محسن مزجی رییس حراست کل سازمان ورزش و جوانان ضمن تقدیر از همکاری وزارت ورزش و جوانان با پلیس در برقراری نظم و امنیت مسابقات ورزشی در استان تهران اظهار کرد: همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هر گونه تنش بر روی سکو‌ها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را جهت دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه برقرای امنیت و آرامش بر روی سکو‌های ورزشگاه‌ها یک کار بسیار تخصصی است، افزود: امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده و از طرفی کیفیت کار پلیس را نیز ارتقا بخشیده است.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ در ادامه اضافه کرد: به روز رسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار نورعلی صبر و بردباری نیرو‌های پلیس و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را در برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها بسیار مهم دانست و تاکید کرد: ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد: قهرمانان واقعی در همه عرصه‌ها شهدای عزیزمان هستند و امروز هر چه داریم از برکت خون پاک این عزیزان بوده و باید نام و یاد شهدا را به عنوان یک فعالیت فرهنگی به جوانان بیاموزیم، زیرا این جوانان، اگر در مسیر درست و فرهنگ سازی دینی قرار بگیرند رهروان حقیقی همان شهدا هستند.

براساس این گزارش، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات تیپ ویژه تهران بزرگ در برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌های استان؛ گفت: امنیت، الفبای برگزاری مسابقات ورزشی در جهان است و امروزه برگزاری مسابقات مختلف در استادیوم‌های ورزشی سراسر کشور را شاهدیم و امنیت این ورزشگاه‌ها را مدیون حضور پررنگ و همیشگی کارکنان فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی کشور هستیم.

محسن مزجی در ادامه این دیدار از حضور همیشگی و به موقع کارکنان فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی کشور در برقراری امنیت ورزشگاه‌های کشور تشکر کرد و اظهار کرد: تعاملات خوبی بین فرماندهی تیپ ویژه تهران بزرگ و وزارت ورزش وجود دارد که نتیجه این قبیل ارتباطات نزدیک، منجر به برگزاری هرچه بهتر مسابقات و برقرای امنیت و در نهایت رضایت تماشاگران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده