Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: ۳۰ هزار نفر متقاضی برای طرح نهضت مسکن ملی در استان اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند که به همین منظور زیرساخت‌های طرح مسکن ملی هرچه سریع‌تر تامین خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن اردبیل اظهار داشت: 30 هزار نفر متقاضی برای طرح نهضت مسکن ملی در استان اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند که به همین منظور زیرساخت‌های طرح مسکن ملی هرچه سریع‌تر تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که 80 هزار واحد مسکن از محل طرح نهضت مسکن ملی برای 4 سال آینده استان اردبیل در نظر گرفته است، بیان کرد: تعیین تکلیف 40 هزار واحد دیگر نیز تا 2 سال آینده در نظر گرفته شده که به همین منظور زیرساخت‌های خوبی در اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: احصای نیازهای اساسی با در نظر گرفتن برش‌های شهرستانی توسط دستگاه‌های متولی از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور نیاز است این مهم را در حوزه‌های مختلف در نظر بگیریم تا مشخص شود تا با کار جهادی و جدی نسبت به ساخت‌ و ساز می‌توان اقدام کرد.

استاندار قزوین: در طرح جهش تولید مسکن باید در کشور اول شویم17 هزار واحد "طرح نهضت ملی مسکن" با حضور وزیر راه در زنجان کلنگ‌زنی می‌شودکمک 2500 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به نهضت ملی مسکن

عاملی اظهار کرد: رعایت استانداردهای لازم در طراحی شهری از اهم مواردی است که در اجرای این طرح باید مد نظر باشد که به همین منظور تسهیلات لازم برای متقاضیان 300 میلیون تومان برای شهرها و برای روستاها نیز 200 میلیون تومان ابلاغ شده که انتظار می‌رود با این امر قیمت تمام شده مسکن کاهش یابد.

وی تصریح کرد: بیش از 2 هزار هکتار در سطح استان زمین نیاز است که باید در اسرع وقت پرونده این موارد تعیین تکلیف شود که به همین منظور از دستگاه‌های متولی درخواست داریم تا برنامه و سهم دستگاه‌ها از مسکن ملی را مشخص و وظایف هرکدام در جلسات آتی مطرح شود.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همین منظور طرح نهضت مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل