Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت به عنوان یک اولویت در دولت سیزدهم برای وزارتخانه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   یاسوج ، هاشم داداش پور پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید دانشگاه یاسوج اظهار داشت: وقتی دانشگاه و صنعت کنار هم قرار بگیرند می‌توانند موجب شکل‌گیری تحول شگرفی در جامعه و توسعه چشم‌گیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت بالای کشاورزی است، عنوان کرد: قرار گرفتن دو عنصر صنعت و دولت در کنار دانشگاه در کشوری مثل هلند نشان داد که می‌توان شاهد تحول باشیم.

وزیر علوم در گفت وگو با تسنیم: وزارت علوم دنبال احقاق حق بورسیه هاست نامه وزارت علوم به دانشگاه‌ها درباره سنوات تحصیلی دوران کرونا

داداش پور خاطرنشان کرد: مدیر دانشگاه باید بتواند مسائل داخلی را مدیریت کند و باید درصدد اتصال نهادهای مختلف جامعه به دانشگاه باشد تا دانشگاه محلی برای تحول در جامعه باشد.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: هماهنگی و قدرت دادن به دانشگاه از طرف دولت می‌تواند به رشد و توسعه استان مطابق با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شکل بگیرد.

انتهای پیام/544/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم وزارت علوم وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی میرسلیم نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفرهای خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899511

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی