Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@20:01:14 GMT

اسکان ۳۰۹کارتن خواب در گرمخانه های مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۰۵۰۲

اسکان ۳۰۹کارتن خواب در گرمخانه های مشهد

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: شب گذشته ۳۰۹ کارتن‌خواب در گرمخانه‌های شهرداری این شهر اسکان یافتند .

به گزارش قدس آنلاین، سید مجتبی منتظری  اظهار کرد: ۲۶۷ نفر از این تعداد مرد و ۴۲ نفر زن هستند که در خانه سبز و همچنین چهار گرمخانه اسکان یافتند.
وی اضافه کرد: این افراد با شام و صبحانه پذیرایی شدند و به ۳۴ نفر نیز خدمات پرستاری ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: خدمت رسانی در این مراکز برای افراد مشمول طرح از ساعت ۲۰ تا ۸ صبح روز بعد است و از ابتدای آذرماه نیز شهرداری تعدادی گرمخانه موقت در سایر نقاط شهر راه اندازی خواهد کرد.
منتظری افزود: ۶ گروه گشت خانه سبز از ساعت ۱۸ تا ۲۳ و ۲ واحد گشت نیز از ساعت ۲۳ تا هفت صبح به منظور دعوت و انتقال این افراد به گرمخانه ها و خانه سبز در نظر گرفته شده اند و این موضوع با مرکز بی‌سیم و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز اعلام و هماهنگ شده است.
وی از شهروندان خواست با مشاهده افراد بی‌خانمان در این شبهای سرد موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ اطلاع دهند تا نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه‌ها اقدام شود. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گرمخانه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت یک و ۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش‌نشانان ۶، ۱۵، ۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش‌نشانی مشهد گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط کارگاه جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت دو و ۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.

وی بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید
  • اعلام زمان پخش مناظرات انتخاباتی مشهد و کلات
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات