Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از توزیع ۲۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب برای کنترل بازار مرغ در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: برای کنترل قیمت مرغ در استان، 200 تن مرغ منجمد در استان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت مصوب مرغ منجمد 20 هزار تومان است که با توجه به افزایش قیمت مرغ گرم، مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که استقبال مردم از مرغ منجمد و درخواست بازار بیشتر از این باشد، مقدار بیشتری از مرغ منجمد در استان توزیع خواهد شد و در این زمینه محدودیت و مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: قیمت مرغ منجمد در سراسر استان همان 20 هزار تومان است و فروش بالاتر از این قیمت، تخلف بوده و بازرسان سازمان با متخلفان برخورد خواهند کرد.

پشت پرده گرانی مرغ| ساز ناکوک قیمت‌ها در بازار مرغ ‌استان مرکزی/ سوداگران به سفره مردم رحم نکردند+فیلماستاندار گیلان: تسهیلات حمایتی برای افزایش ظرفیت تولید به مرغداران پرداخت می‌شودپشت‌پرده گرانی مرغ| آشفته‌بازار مرغ در کردستان/ بازهم قیمت پَر کشید/دلالان بازار را تسخیر کرده‌اند + فیلم

وی در ادامه گزارشی از مصوبات ستاد تنظیم بازار استان ارائه کرد و افزود: سال گذشته 31 جلسه کارگروه تنظیم بازار در استان تشکیل شد و 209 مصوبه داشت که 74 درصد مصوبات اجرایی شده است.

طلوعیان اظهار داشت: تلاش ما بر حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان استانی است، تنظیم بازار شب عید و مدیریت توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد، روغن، شکر، قند و غیره در طول سال انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از اولویت‌های ستاد تنظیم بازار استان علاوه بر رفع مشکلات و کمبودها در بازار، کنترل قیمت‌ها و نظارت بر روند توزیع آنهاست.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تنظیم بازار مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با اصناف و بازاریان شهرستان اظهار کرد: احداث این شهرک صنفی کارگاهی یکی از برنامه‌های پیش رو شهرداری در سال جاری است که با اتمام تهیه نقشه تفکیکی طرح، اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با احداث این شهرک صنفی کارگاهی آن دسته از واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌های شهری به‌راحتی فعالیت کنند، و وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند، به شهرک صنفی مورد نظر منتقل خواهند شد.

غفاری آثار با بیان اینکه به طور قطع احداث این شهرک صنفی زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد کرد در این امر مشارکت اصناف و واحدهای صنفی از نقش مؤثری برخوردار است، گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

فرماندار رزن در ادامه احداث پارکینگ عمومی در این شهر را یکی از نیازهای ضروری و از مهم‌ترین مطالبات مردم رزن بویژه قشر اصناف دانست و تصریح کرد: راه و شهرسازی و نیز شهرداری رزن این امر مهم را با جدیت پیگیر هستند ضمن اینکه مشارکت مردم نیز برای تحقق این مطالبه مردمی از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از کالاهای اساسی تنظیم بازار در حال توزیع در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در توزیع این کالاهای اساسی تنظیم بازاری همواره سعی بر آن شده روستاهای محروم سطح شهرستان در اولویت باشند.

کد خبر 6094532

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد