Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیابانی در تهران به نام علی‌محمد حق‌شناس نام‌گذاری شده است.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از انجمن زبان‌شناسی ایران، خیابانی در تهران به نام علی‌محمد حق‌شناس زبان‌شناس، فرهنگ‌نویس و مترجم فقید نام‌گذاری شده است.

انجمن با اعلام این خبر نوشته است: «خیابانی در منطقه ٣ (روبه‌روی پارک ملت)، مزین به نام استاد عزیزمان، شادروان دکتر حق‌شناس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

از آثار تالیفی حق‌شناس می‌توان به «آواشناسی»، «فرهنگ انگلیسی به فارسی هزاره»، «زبان و ادب فارسی در گذرگاه سنت و مدرنیته»، «مجموعه مقالات ادبی زبان‌شناختی»، «بازگشت دیالکتیک» و… و همچنین از ترجمه‌های او می‌توان به «تاریخ مختصر زبان‌شناسی»، «تاریخ زبان‌شناسی»، «مکاتب زبان‌شناسی نوین در غرب»، «بودا»، «تولستوی»، «رمان به روایت رمان‌نویسان» و … اشاره کرد.

علی‌محمد حق‌شناس در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ در تهران درگذشت.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی محمد حق شناس نامگذاری خیابان زبان شناسی زبان شناس علی محمد حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی آپارتمانی با عمر بنای ۹ سال و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون تعداد فایل‌های اجاره در حال افزایش است و به نظر می‌رسد رفته رفته با نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی‌ها، موجران به بازار وارد شده‌اند.

بنا به مشاهدات ما، با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان در پایتخت می‌توان واحدی با متراژ حدودی بین ۳۰ تا ۹۰ مترمربع با سن بنای نوساز تا ۳۰ سال ساخت را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

برخی از واحد‌ها دارای امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور و انباری نیز هستند و برخی دیگر یک یا دو مورد از این ویژگی‌ها را دارند و اغلب یک الی دو اتاق خواب را دارا هستند.

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی واحدی ۹ سال ساخت و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

در محله سلسبیل، برای رهن کامل واحدی ۸۶ متری و ۱۷ سال ساخت، به همراه پارکینگ و انباری و در محله استادمعین، برای آپارتمانی ۵۶ متری و ۱۳ سال ساخت، ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

آپارتمانی ۹۰ متری و ۴ سال ساخت در محله جوانمرد قصاب واپارتمانی ۵۰ متری و ۴ سال ساخت در طوس، ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل قیمت‌گذاری شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)