Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید کاویان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون درباره حادثه انفجار در خط لوله گاز منطقه رامشیر خوزستان توضیح داد: این حادثه در خروجی ایستگاه تزریق گاز مارون رخ داده که یک خط ۱۶ اینچ گاز است و نفت نبوده است.

او افزود: این خط لوله با اولین روستای نزدیک به آن، با نام رامشیر، حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد و تزریق گاز را به چاه‌های گاز مارون انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاویان ادامه داد: این حادثه حدود ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح رخ داده و با همکاری تیم‌های عملیاتی حاضر در منطقه، در اولین فرصت با توجه به شیر‌های قطع کننده بالادست و پایین دست و همچنین سیستم‌های ایمنی، منطقه امن شده و حادثه تلفات جانی و انسانی نداشت.

او بیان این که آسیب دیدگی خط نیز به زودی تعمیر می‌شود، گفت: چون سیال موجود در داخل لوله، گاز است، آتش را کنترل کرده ایم و میزان جزئی گاز باقی مانده را نیز به صورت کنترل شده می‌سوزانیم تا محل آلوده نشود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون اضافه کرد: این خط، پرفشار است و به علت خوردگی، ابتدا دچار ترکیدگی و سپس انفجار شده است. به دلیل این که سیال گاز پرفشار بوده، شعله‌ها در ابتدا بسیار زیاد بوده، اما پس از کنترل، در حال انجام مقدمات تعمیر خط هستیم.

او همچنین تاکید کرد: این خط کار توزیع گاز نداشته و تزریق گاز به مخزن نفتی مارون را انجام می‌داده، بنابراین، مشکلی برای توزیع گاز ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مارون انتقال گاز گازرسانی مخزن نفتی انفجار گاز گاز مارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز