Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: خط لوله گاز مارون کار توزیع گاز در آن منطقه را انجام نمی‌دهد لذا درروند توزیع گاز اختلالی بوجود نمی آید.

خبرگزاری میزان - حمید کاویان در یک ارتباط زنده تلویزیونی در مورد حادثه آتش‌سوزی خط لوله انتقال نفت در خوزستان، اظهار داشت: آتش‌سوزی در خط ۱۶ اینچ تزریق گاز مارون رخ‌داد که خوشبختانه این خط لوله انتقال از محل روستا حدود ۳ کیلومتر فاصله داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ادامه داد: حادثه حدود ساعت ۷:۱۵ صبح اتفاق افتاد که در اولین فرصت با استفاده از شیر‌های قطع کننده و سیستم‌های ایمنی که وجود داشت، اقدام به خاموش‌سازی آتش کردیم.

وی با بیان اینکه همکاران عملیاتی و مدیران در محل حادثه حاضر شدند، گفت: خوشبختانه آسیب جانی اتفاق نیفتاد، اما بخشی از خط لوله آسیب‌دیده که قابل تعمیر است.

کاویان با اشاره به‌شدت انفجار این آتش‌سوزی افزود: به‌هرحال این خطب انتقال گاز، خط پرفشاری است که ابتدای آتش‌سوزی ارتفاع شعله‌ها زیاد بود، اما به‌مرور فروکش کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: این خط لوله کار توزیع گاز در آن منطقه را انجام نمی‌دهد لذا درروند توزیع گاز خللی ایجاد نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت ملی گاز: اولویت تأمین گاز با مشترکان بخش‌های خانگی و تجاری است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون حمید کاویان وزارت نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون وزارت نیرو شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون توزیع گاز آتش سوزی خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز