Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@18:17:09 GMT

آمار کرونا اصفهان ۲۶ آبان؛ ۱۵ فوتی و ۲۳۱ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۱۲۳۵

آمار کرونا اصفهان ۲۶ آبان؛ ۱۵ فوتی و ۲۳۱ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۲۳۱ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۱۷۸ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۲۳ هزار و ۱۲۷ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۳۱ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۸۱ هزار و ۲۰۹ نفر نیز تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد ۱۲۱ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۸۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۸۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی در خصوص آمار تعداد کل بهبود یافتگان از ابتدا تاکنون، اظهارکرد: در این بازه زمانی ۱۲۱ هزار و ۹۰۲ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۳۴ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: همچنین تعداد ۱۶ هزار و ۸۴۶ نفر آمار کل فوت شدگان قطعی و مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: همچنین آمار مرگ و میر بیماران مشکوک و قطعی به کرونا در طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان ۱۵ نفر گزارش شده است.

کد خبر 536005

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان دوران نقاهت کرونا در ایران اخبار کرونا در اصفهان بیمارستان قرنطینه خانگی توصیه های بهداشتی شیوع کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان اورژانس پیش بیمارستانی نقاهتگاه بیماران کرونایی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آخرین اخبار کرونا در اصفهان وضعیت بحرانی کرونا در اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان کنترل شیوع کرونا در اصفهان آمار فوتی های امروز کرونا ابتلا به کرونا در اصفهان موج پنجم کرونا در اصفهان بهبودیافتگان کرونا در اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استان اصفهان ابتلای قطعی ۲۴ ساعت تعداد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی واژگونی تیبا ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در محور مورچه خورت به سمت علویجه کیلومتر ۱۰ اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای این حادثه تصریح کرد: چهار نفرشامل ۲ نفر آقا، یک نفر خانم و دختربچه ۶ ماهه در این حادثه مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه دختر ۱۸ ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 6095927

دیگر خبرها

  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • قصه فراق از تحصیل
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد