Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:10:59 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۱۲۸۷

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، روح اله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

سید محمود نبویان نماینده تهران به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری: ضرورت رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: حذف مدیران تصادفی در سازمان ها و انتصابات افراد انقلابی، متعهد و بهره ور.

حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم ممانعت از به کارگیری افراد بدون دانش، تخصص و تجربه به عنوان مشاور در ریاست جمهوری.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تشکیل شورای عالی مختص نوجوانان.

محمد کعب عمیر نماینده شوش به وزیر راه و شهرسازی: علت نبود نام برخی از شهرهای کشور در سامانه مسکن ملی برای ثبت نام مردم این شهرها.

حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط کریم به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری: لزوم رسیدگی مجلس شورای اسلامی به تخلفات رئیس جمهور سابق.

حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تعیین تکلیف زمین‌های اهدا شده جهت ساخت ادارات دولتی که فاقد ساخت و ساز هستند. به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به بی‌عدالتی در اجرای طرح تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی.

علی علیزاده نماینده مراغه و عجب شیر به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان به وزرای نفت و نیرو: علت استفاده از سوخت مازوت به جای گاز در نیروگاه برق سهند که آثار سهمگین زیست محیطی برای کشاورزان و مردم مراغه، عجب شیر و بناب دارد.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه ۵۳ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به افزایش قیمت خودروهای تولید داخل و ضرورت اقدام فوری جهت کاهش قیمت. تذکر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت رسیدگی به سرعت اینترنت و افزایش پهنای باند.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم تسریع در گازرسانی به مناطق و روستاهای محروم حوزه انتخابیه اینجانب. تذکر به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تحت پوشش قرار دادن داروهای بیماران خاص توسط وزارت بهداشت و بیمه‌ها.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده جیرفت و عنبر آباد به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت اعزام هیأتی جهت بررسی مشکلات زیرساختی مخابرات و اینترنت در جیرفت و عنبرآباد.

علی خضریان نماینده تهران به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت لغو مستثنا شدن اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی از سقف حقوق و مزایای مندرج در بودجه ۱۴۰۰ و اجرای یکسان قانون برای تمام کارکنان دولت.

احمد محرم زاده یخفروزان نماینده اهر و هریس به وزرای ورزش و جوانان و راه و شهرسازی: علت عدم شروع احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری و نیز ارائه گزارش درباره طرح بزرگراه تبریز – اهر.

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت توجه به درخواست‌های منطقی و قانون کارگران و کارمندان ایران خودروی تبریز.

مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در فعال کردن طرح راه‌آهن کرمانشاه، اسلام آباد غرب - خسروی.

جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت رسیدگی به حساب سازی و ورود بدون حساب و کتاب شرکت‌ها به بورس.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری: لزوم تأسیس دادگستری و دادسرا در شهر ۴۰۰ هزار نفری پرند.

حبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون به وزرای نفت و نیرو: چرا برای تأمین قیر رایگان مورد نیاز مناطق محروم از جمله سیستان اقدام جدی صورت نمی‌گیرد؟ چرا درباره طرح آب ژرف شهرستان اقدامی جدی صورت نگرفته است؟

صدیف بدری نماینده اردبیل و نمین و نیر و سرعین به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت برنامه‌ریزی برای بورس در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی دولت سیزدهم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نفر از نمایندگان به رئیس جمهور نفر از نمایندگان به وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیداربا اشاره به سفر سال گذشته رئیس جمهورایران به حراره و سفر آتی رئیس محترم جمهور زیمباوه به تهران گفت: این تعاملات نشان دهنده اهمیتی است که دو کشور در سطوح عالی برای توسعه روابط فی مابین قائل هستند.

 وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سوابق تاریخی روابط ایران و زیمباوه گفت: حدود ۱۰ سال پیش وزارت دفاع ایران، میزبان جناب آقای مانانگا گوا رئیس جمهور بود که در آن زمان ایشان به عنوان وزیر دفاع به تهران سفر کردند.

 امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، قاره آفریقا در سیاست خارجی کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است، گفت: این جایگاه متاثر از جوهره انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کشور‌های مستقل و انقلابی از یک سو و تلاش کشور‌های آفریقایی جهت کسب استقلال از کشور‌های استعمارگر و سلطه طلب بوده است.

امیر سرتیپ آشتیانی ادامه داد: در میان کشور‌های انقلابی، کشور زیمباوه به دلیل رهبران و مردم انقلابی، حفظ روحیه استقلال طلبی، مبارزه با استعمار نقش مثبت و سازنده‌ای که در منطقه جنوب آفریقا ایفا می‌نماید، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی تاکید کرد: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اراده خود را جهت برقراری روابط دوستانه با تمامی کشور‌های آفریقایی به ویژه کشور‌های مستقل و انقلابی زیمباوه اعلام می‌نماید.

وزیر دفاع ایران با اشاره به پدیده تروریسم به عنوان یکی از مهمترین تهدیدات امنیت منطقه و محیط بین الملل اظهار داشت: متاسفانه شاهد استاندارد‌های دوگانه دنیای غرب در قبال تروریسم هستیم.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به کشتار وحشیانه و قتل عام نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مردم و به ویژه کودکان فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به سبب حمایت آمریکا و کشور‌های غربی و همچنین سکوت نهاد‌ها و مجامع بین المللی گفت: بر همه کشور‌های آزاد و مستقل لازم است تا ضمن اعلام انزجار خود از اقدامات این رژیم، اقدامات عملی خود را در خصوص توقف ماشین کشتاررژیم صهیونیستی به کار گیرند.

معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز در این دیدار با ابراز تسلیت بابت شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در حمله به کنسولگری ایران و محکوم کردن این اقدام توسط رژیم صهیونیستی گفت: حمله اخیر اسرائیل به فلسطین نیز نشان دهنده سیاست‌های دو گانه و یک بام و دو هوای غرب است.

کنستانتینو چیونگا با بیان اینکه ایران و زیمباوه تحت تاثیر تحریم‌های کشور‌های غربی هستند گفت: ایران از شرکای زیمباوه است و آمادگی داریم در زمینه همکاری‌های دفاعی و اقتصادی روابط خود با ایران را توسعه دهیم.

وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور زیمباوه به تهران گفت: این سفر نقطه عطفی در توسعه روابط بین ایران و زیمباوه خواهد بود.

معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ریاست زیمباوه بر اتحادیه اقتصادی جنوب غرب آفریقا (سادَک) گفت: این موضوع ظرفیت‌های زیمباوه را برای توسعه همکاری‌های اقتصادی با ایران بیشتر می‌کند.

در پایان این دیدار هر دو طرف با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و دفاعی و امنیتی دو طرف آمادگی خود را برای تبادل هیئت در زمینه‌های مختلف اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران