Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@20:01:22 GMT

صادرات سبد ميلگرد از مسير بورس کالا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۱۴۷۴

خبرگزاری آریا- تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز سه شنبه 25 آبان، میزبان دادوستد یک هزار و 518 تن سبد میلگرد صنایع فولاد کاوه تیکمه داش بود.
به گزارش خبرگزاری آریا از بورس کالا، امروز و در تالار صادراتی بورس کالا، 31 هزار 480 تن قیر نیز معامله شد.
گفتنی است؛ 51 هزار و 436 تن مواد پلیمری، 5 هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار و 170 تن PDA TAR، یک هزار تن لوب کات و 325 تن قیر نیز در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا هم در این روز میزبان معامله 104 هزار و 710 تن شمش بلوم، 37 هزار تن آهن اسفنجی، 23 هزار تن تختال، 4 هزار و 900 تن ورق فولادی و 20 تن روی بود.
بازار فرعی بورس نیز در این روز دادوستد 9 هزار و 606 تن شمش بلوم، ضایعات فولادی، ضایعات کارتن، قراضه فولادی، پشم شیشه، بشکه خالی و براده آلومینیوم را تجربه کرد.
در مجموع 282 هزار و 755 تن کالا در تالار‌های مختلف بورس کالای ایران معامله شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلگرد بورس کالا هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر، گفت: در حالی که در نخستین روز خرید برق توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق از بورس انرژی (۵ اردیبهشت ماه جاری)، ٧١ میلیارد ریال برق معامله شده بود، ارزش این معاملات در آغاز هفته دوم با جهش خیره کننده به ۶۸۴ میلیارد ریال رسید.

مدیرعامل توانیر در ادامه تاکید کرد: در هفته نخست ۱۶۹ معامله به ارزش حدود ١٣٠ میلیارد تومان و حجم حدود ١.٢ میلیون مگاوات ساعت انجام شد در اولین روز معاملاتی هفته دوم ۶۸ معامله با حجم ۶۳۸ هزار و ٨٨٠ مگاوات ساعت برق به ثبت رسید.

مدیرعامل توانیر نکته حائز اهمیت در این هفته از معاملات را، افزایش سهم نیروگاههای بخش خصوصی از نیروگاههای دولتی عنوان کرد به طوری که در آغازین روز این هفته از معاملات، ٧٨ درصد معاملات به وسیله نیروگاههای خصوصی انجام شد. با اصلاح جریان مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع نیروی برق از اول اردیبهشت ماه جاری برق مورد نیاز خود را از بورس انرژی خریداری می‌کنند.

کد خبر 6002692

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا