Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:39:33 GMT

کشف ۴۸ تن خوراک دام قاچاق در چرداول

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۱۵۰۱

کشف ۴۸ تن خوراک دام قاچاق در چرداول

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی براینکه عده ای افراد سود جو با استفاده از ۲ دستگاه کامیون قصد خروج مقادیر زیادی جو را از استان دارند، پیگیری موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان چرداول با رصد اطلاعاتی و کنترول محورهای مواصلاتی این ۲دستگاه کامیون را شناسائی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران پس از بررسی بار این ۲ کامیون مقدار ۴۸ تن جو خواراک دامی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله های کشف شده طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 5354202

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی ایلام زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه کرمانشاه آمار کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه کتاب و کتابخوانی واکسن کرونا عکس استانها هفته بسیج گرگان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند