Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری آزمو‌ن‌های پایان ترم مقطع ارشد به صورت حضوری، گفت: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در محل زندگی خود آزمون‌های پایان ترمشان را بدهند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، علیرضا دل افکار معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری حضوری آزمون‌های پایان ترم این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا آزمون‌های دانشجویان در پایان نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی به صورت الکترونیکی و در مقطع کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آزمون‌های دانشگاه پیام‌نور متمرکز برگزار می‌شود، بیان کرد: با توجه به رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور تصمیم‌گیری درباره برگزاری آزمون‌ها کمی سخت است و بر همین اساس فعلا فقط آزمون‌های دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دل‌افکار در مورد امکان تغییر محل برگزاری آزمون‌های پایان ترم تحصیلی جاری نیز اظهار داشت: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور می‌توانند محل برگزاری آزمون خود را مشخص کنند، به عبارتی آن‌ها می‌توانند در محل سکونت خود، آزمون‌های پایان ترمشان را بدهند.

امکان تغییر محل برگزاری آزمون دانشجویان از اول تا هشتم آذرماه
وی ادامه داد: تغییر محل آزمون برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از اول تا هشتم آذرماه سال جاری امکانپذیر خواهد بود و تمام مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام‌نور نیز موظف هستند با تعیین ظرفیت، امکان تغییر محل آزمون را برای دانشجویان فراهم کنند.

شرط امکان ثبت تغییر محل آزمون و ثبت نمره پایان ترم،  تسویه شهریه است
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: امکان ثبت تغییر محل آزمون در سیستم گلستان و همچنین ثبت نمره امتحانات پایان ترم دانشجویان منوط به تسویه حساب شهریه آنهاست و دانشجویان موظف هستند، نسبت به پرداخت کامل شهریه خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، دانشجویان برای تغییر محل برگزاری آزمون‌های خود باید ۵۷۵ هزار ریال مازاد بر شهریه خود پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور امتحانات پایان ترم کلاس های آموزشی آزمون های پایان ترم محل برگزاری آزمون دانشگاه پیام نور امکان تغییر محل تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد مقطع کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت مقام استاد، مراسم تجلیل از اساتيد دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو علي بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در مراسم تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت : اساتيد و معلم ، ماندگارترین واژه ای است که در ذهن ها می ماند.

 وي به نقش رفتار عملی اساتید در شکل گیری شخصیت دانشجویان اشاره کرد و افزود : رفتار عملی اساتید بیشترین تأثیر را در شکل‌گیری رفتارهای مثبت در بین دانشجویان دارد و همین نقش مهم استاد است که نسل‌ها را به‌هم پیوند می‌دهند و تکامل در فرهنگ را عینیت می‌بخشد.

او اظهار داشت : کار اصلی معلمان و اساتید، تعلیم ‌و تربیت بوده و کلید فتح آینده در دست شما اساتید است و تمدن سازی جزء با نقش بی بدیل اساتید شکل نخواهد گرفت.

در ادامه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در اين دانشگاه با اشاره به حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا، اقدامات پلیس این کشور ر لکه ننگی بر دامن نظام غربی مدعی آزادی دانست .
 
حجه الاسلام محمد حسين صغیرا وظیفه اصلی اساتید را زدودن جهل از جامعه دانست و افزود: کسی که جهل را از جامعه می زداید، یکپارچه نور است و این نور است که چراغی روشن فراروی نسل آینده قرار می دهد.

سپس رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با تبریک روز معلم و استاد به نقش شهید مطهری در تربیت نسل انقلابی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که ما بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشیم.
فاطمه معین الدینی، نحوه انتخاب اساتید برتر را یادآور شد و گفت: دو نفر از اساتید دانشگاه در عرصه های علمی و پژوهشی سرآمد بوده اند و همین‌طور به پاس قدردانی از تلاش مدیران گروه از آنها نیز تجلیل می شود و همچنین در هر گروه آموزشی به انتخاب مدیران گروه استان، از سه استاد مدعو دانشگاه تجلیل مي گردد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم اساتید اين دانشگاه با اعلام حمایت خود از تظاهرات دانشجویان دانشگاههای آمریکا، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری ۲ آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی