Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: قطعا جدایی من از فولاد در آن مقطع به خاطر بحث مالی نبود و هیچ‌وقت بین من و فولاد بحث مالی مطرح نبوده است.

جواد نکونام امروز (چهارشنبه) در حاشیه تمرین تیمش در خصوص آخرین وضعیت تیمش، اظهارکرد: در ابتدا جا دارد از مجموعه باشگاه و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد به خاطر اعتماد مجددشان به من تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت تلاش کردیم یک اردوی چهار روزه و یک بازی دوستانه با صنعت نفت آبادان داشته باشیم و بازیکنان با تفکرات من آشنا شوند تا خیلی زود  آن شکل مدنظر را به تیم برگردانیم.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: به نظر من مشکل عمده‌ای که داریم از نظر بدنی است و با توجه به تغییر و تحولی که در تیم وجود داشت و این‌که تغییر و تحول همیشه دو ذهنیت مثبت  و منفی دارد، در این مدت توانستیم تیم را خیلی زود ریکاوری کنیم و به شرایط مدنظر برسانیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اما زمان برای بدنسازی نداریم و همان‌طور که می‌دانید نقطه قوت تیم‌مان در دو فصل گذشته این بود که کار تیمی و بدنی برای ما اهمیت داشت و در اولویت بود. به هرحال رسیدن به شرایط مدنظر نیازمند زمان است اما تلاش کردیم با شرایطی که در تمرینات ایجاد می‌کنیم بازیکنان به آن ذهنیت و شرایط بدنی مدنظر برسند. در یکی دو هفته اول که شدت تمرینات زیاد است شاید برای بازیکنان سخت باشد اما قطعا درست خواهد شد. به دو تا سه هفته نیاز داریم و با اضافه شدن مربی اسپانیایی نیز امیدواریم که بتوانیم زودتر شرایط را خوب و به وضعیت سابق برگردانیم.

وی دباره مصدومان تیمش نیز خاطر نشان کرد: از ابتدای فصل مصدومان تیم زیاد بوده اند که خدا را شکر برخی به تیم اضافه شدند اما شرایط‌شان ایده آل نیست. تمام تلاش ما این است که سایر نفراتی که داریم برای بازی پیش‌رو آماده شوند. نفر برای ما مهم نیست و تیم برای ما مهم است. بازیکنانی برای ما مهم هستند که در چارچوب ما باشند. تلاش می‌کنیم، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نکونام درباره منشور اخلاقی که برای تیمش در نظر گرفته است، گفت: هر جا که من بوده‌ام این قوانین وجود داشته است زیرا به نظر من رفتار و عملکرد بازیکن باید با توجه به پولی که می‌گیرد که البته حقش‌اش تست، حرفه‌ای باشد. به هرحال باید قوانین رعایت شود. من چارچوب اخلاقی برای تیمم دارم و هرجا می روم، این چارچوب وجود دارد. بازیکنان بدانند که این وضعیت ابتدا به نفع خودشان است زیرا یاد می‌گیرند حرفه‌ای رفتار و زندگی کنند و قطعا به نفع تیم نیز است و همه سود می‌بریم.

وی درباره جداییش از تیم فولاد پس از دو سال توام با موفقیت و این‌که گفته می‌شد بحث مالی مطرح بوده است نیز خاطر نشان کرد: دوست ندارم خیلی درباره گذشته صحبت کنم اما برای این‌که هه چیز مشخص و واضح باشد باید بگویم قطعا جدایی من به خاطر بحث مالی نبود زیرا در سال‌هایی که با فولاد همکاری داشتم بحث مالی مطرح نبود و بحث مالی در اولویت های بعدی همکاری ما قرار داشت ولی شاید یکسری شیطت کنند و بگویند من به خاطر شرایط مالی فولاد را قبول نکردم که به خاطر هواداران می گویم تا بدانند هیچ‌وقت بین من و فولاد بحث مالی مطرح نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: به نظرم در مقطعی که توافق صورت نگرفت، خیرتی برای دو طرف بود. مهم این است که اکنون کجا هستیم و باید به همکاری فعلی که کنار هم هستیم فکر کنیم تا به موفقیت برسیم. قطعا اگر ابتدای فصل در تیم بودم با توجه به شناختی که بازیکنان و من از هم داشتیم، می‌توانستیم به شرایطی فعلی‌مان از نظر بدنی بهبود ببخشیم.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: من تلاش می‌کنم بهترین نفراتی که در فوتبال هستند را کنار خودم بیاورم تا از لحاظ بدنی روی بازیکنان کار کنیم. سال گذشته نفراتی را در سایه کنار تیم داشتیم که اکنون یکی از آن‌ها با رئال مادرید کار می‌کند. به هر حال هواداران بهترین قاضی هستند و همیشه کنار ما بوده‌اند و خودشان دیدند هر وقت صبر و حمایت وجو داشت مثل دو فصل گذشته توانستیم به نتیجه برسیم. قطعا امسال هم با توجه به شناختی که از هم داریم، این مهم برای ما مسجل می شود تا در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم. در هر صورت باید این صبر و حوصله را تا پایان فصل داشته باشیم تا در انتهای فصل به یک رتبه خوب برسیم. در سال اول در بازی آخر به سهمیه آسیایی رسیدیم و فصل قبل با یک امتیاز کمتر در رده ششم قرار گرفتیم اما تا هفته آخر در کورس رقابت بودیم و در جام حذفی هم قهرمان شدیم. این تیم همان تیم است و من به آن باور و اعتقاد دارم، ضمن این‌که اکنون بهتر هم است زیرا بازیکنان با تفکرات تاکتیکی من آشنا شده‌اند.

نکونام درباره این‌که آیا امسال شرایط برای قهرمانی فولاد در لیگ برتر فراهم است؟ گفت : من همیشه یک فرد جاه طلب بوده‌ام و دوست دارم به موفقیت برسم و موفقیت می‌تواند خیلی چیزها باشد اما با بودن سپاهان، استقلال و پرسپولیس به عنوان
تیم‌هایی که تمرینات‌شان را خیلی زود شروع کردند و بازیکنان زیادی نیز جذب کردند و از طرفی پنجره نقل و انتقالی فولاد بسته بود، شرایط ما کاملا نابرابر است اما سال گذشته هم همین مشکلات را داشتیم و توانستیم قهرمان جام حذفی شدیم؛ ولی یک تفاوت بزرگ وجود دارد و این است که فصل قبل تقریبا دو ماه و نیم بدنسازی‌مان بود اما امسال این شرایط را نداریم.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان جواد نكونام بحث مالی مطرح برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،گزارش مرکز رصد فرهنگی با عنوان "ایران در آینه شاخص‌های جهانی فرهنگ" با تکیه بر داده‌های پیمایشی بین‌المللی منتشر شد.

طبق یافته‌های مرکز ملی رصد فرهنگی کشور نشان می‌دهد: ارزش‌های اخلاقی در ایران در مقایسه با وضع جهانی از جایگاه بالاتری برخوردار است.

بر اساس داده‌های مرکز رصد فرهنگی کشور، دزدی، خودکشی، خشونت خانگی علیه زنان و گرفتن رشوه غیراخلاقی‌ترین رفتار از نگاه مردم ایران است.

در گزارش مرکز رصد فرهنگی کشور، وضع ایران در شاخص‌های مختلف فرهنگی از جمله ارزش‌های اجتماعی، هنجار‌ها و کلیشه‌ها، خوشبختی و رفاه، سرمایه اجتماعی و اعتماد، ارزش‌های اقتصادی، تصور از فساد، مهاجرت، امنیت، دانش و فناوری، ارزش‌های مذهبی و اخلاقی و فرهنگ سیاسی مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس داده‌ها، ایران جزو ۱۰ کشور اول جهان با کمترین نگرانی نسبت به وقوع جنگ است و از سویی دیگر احساس امنیت در ایران کماکان در مقایسه با میانگین جهانی، وضع مطلوب‌تری دارد.

داده‌های این گزارش علمی نشان می‌دهد در ایران ارزش‌های اخلاقی نیز در مقایسه با وضع جهانی از جایگاه بالاتری برخوردار است و می‌توان جامعه ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌ها یک جامعه اخلاقی توصیف کرد.

داده‌های معتبر پیمایش جهانی نشان می‌دهد غیرقابل‌توجیه‌ترین رفتار نزد ایرانیان، دزدی، خودکشی، کتک‌زدن زن از طرف شوهر، گرفتن رشوه و همجنس‌گرایی است و مردم ایران بیش از میانگین جهانی نسبت به این بی‌اخلاقی‌ها موضع منفی دارند.

دیگر خبرها

  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد