Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:51:11 GMT

شمش روی؛ صدرنشین سبد صادراتی استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۲۳۱۵

شمش روی؛ صدرنشین سبد صادراتی استان زنجان

ایسنا/زنجان معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شمش روی جزو بیشترین اقلام صادراتی استان است.

امیرعلی مسیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حجم تجارت خارجی استان طی نیمه اول امسال بالغ بر ۴۸۳ میلیون و ۸۳۴ هزار دلار است.

وی با اشاره به میزان صادرات از مبدا تولید استان افزود: بالغ بر ۲۶۳ میلیون دلار به میزان ۱۷۴ هزار تن صادرات در این مدت از استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه ارزش اقلام صادراتی استان بیش از میانگین کشوری است، ادامه داد: متوسط قیمت اقلام صادراتی استان ۱۵۱۴ دلار به ازای هر تن است که این میزان در سطح کشور ۳۶۳ دلار به ازای هر تن است.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، تصریح کرد: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته از صادرات استان در سال‌جاری، شاهد تحقق ۱۷۴ درصدی پیش‌بینی صورت گرفته تاکنون بودیم.

مسیبی با اشاره به عمده اقلام صادراتی استان زنجان یادآور شد: شمس روی، پروفیل، ترانسفورماتور، شمس سرب، خشکبار، کاغذ فلوتینگ، مفتول مسی، ظروف مسی، پلیمر پروپیلن، لبنیات و اکسید روی از جمله عمده اقلام صادراتی استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان شمس روی اقلام صادراتی استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077729 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید