Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی محمد حسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، نصیر منصورزاده به عنوان مسئول ستاد راهبری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور جانشین سازمان بسیج دانشجویی، ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و معاونین دانشگاه و جمعی از ادوار و فرماندهان بسیج دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد که در این مراسم از زحمات آرمان عباسی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 گفتنی است، نصیر منصورزاده فارغ التحصیل مهندسی عمران دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس (دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز) و دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران، گرایش مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی است. جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور از جمله سوابق مسئولیتی وی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای تودیع و معارفه بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی