Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم با صدور بیانیه‌ای اقدامات برخی برای واکسن‌هراسی در قم را محکوم و تاکید کرد: حوزه‌های علمیه، جامعه دانشگاهی و تشکل‌های سیاسی و فرهنگی ضمن روشنگری و بصیرت افزایی نقش خود را به نحو مطلوب‌تری در سطح استان ایفا نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در این بیانیه آمده است: انقلاب ما با پرچم علم و بصیرت و با دستان خمینی کبیر به اهتزاز درآمد و با نور ولایت و درایت تاکنون از گردنه‌های خطر عبور کرده و در مسیر کمال بی‌وقفه حرکت می‌کند و تمدن عظیم خود را با همه فتنه‌های داخلی و خارجی، عزتمندانه صادر می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه با اشاره به این‌که نقش جامعه نخبگانی حوزوی و دانشگاهی در صدور این تمدن عظیم، بی‌بدیل است، افزوده شده است: از طرفی این پیش‌قراولان نقش آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه خود را نیز بر عهده دارند تا جریان نفوذ و تزویر، باطل را در لباس حق به تن مردم نپوشانند و جامعه را نفریبند.

بیانیه حاکیست: افتخار ساخت واکسن کرونای ایرانی و کسب بالای ایمنی‌زایی به اذعان دانشمندان غربی بر کسی پوشیده نیست تا آنجا که کشورهای صاحب ادعا، تقاضای خرید واکسن‌های ایرانی را دارند؛ لذا این افتخار عظیم خاری بزرگ در چشمان دشمنان داخلی و خارجی گشته و می‌کوشند تا با استفاده از جریان نفوذ مانند همیشه شیرینی این افتخار را بر ملت مظلوم ایران زهر کنند.

دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده‌است: متاسفانه چندیست شاهد تحرک غیرانقلابی عده‌ای در شهر قم هستیم که شعار آن‌ها با عملکرد و نیت‌هایشان فرسنگ‌ها فاصله دارد؛ جریانی با نقاب انقلابی با ایجاد موج واکسن هراسی ضمن اهانت به مقام معظم رهبری و دلسوزان این نظام فعالیت گسترده‌ای را در فضای مجازی دنبال می‌کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم این حرکات اغواگرانه را محکوم و از دستگاه‌های امنیتی و مقامات قضایی استان درخواست محاکمه و شناساندن چهره‌ها و دست‌های پشت پرده این جریان و برداشتن نقاب از چهره آن‌ها را دارد؛ لذا توقع می‌رود حوزه‌های علمیه، جامعه دانشگاهی و تشکل‌های سیاسی و فرهنگی ضمن روشنگری و بصیرت افزایی نقش خود را به نحو مطلوب‌تری در سطح استان ایفا نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، تاکید کرد: جوشش جوانان نشانگر این است که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا می‌کند و نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد. رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش آموزان(1401/08/11)

بیش از شش ماه از حملات وحشیانه، ناجوانمردانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس به غزه می‌گذرد. ده‌ها هزار انسان که عموم آنها کودکان، زنان و مردم بی دفاع بوده‌اند آماج حملات ویرانگر این رژیم جعلی قرار گرفته‌اند. همزمان با این جنایت‌ها موجی از اعتراض گسترده در جهان علیه متجاوزان و جنایتکاران صهیونسیت آغاز شد و تمام ابزارها و ظرفیت‌های نظام سلطه از جمله نهادهای حقوقی بین‌الملل و قدرت رسانه‌ای غرب، برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت‌ها مورد استفاده قرار گرفت و علی‌رغم همه این تلاش‌ها، صهیونست‌ها و حامیان آنها در جنگ روایت نیز در برابر موج آزادی خواهی شکست خورده و افکار عمومی در جهان اکنون بیش از هر زمان علیه آن‌ها و نظام سلطه بیدار شده است.

دانشگاه و نهاد علم در تاریخ همواره آغازگر تحولات سیاسی و اجتماعی بوده و نفی استبداد و آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است که در این موضوع نیز شاهد انفجار و خروش وجدان‌های بیدار جوانان دانشجو علیه جنایت‌های ضد بشری و نسل‌کشی در غزّه بودیم که این جوشش جوانان نشانگر این است که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

از سوی دیگر فرهنگ رایج نظام‌های آموزش عالی در جهان؛ استقلال دانشگاه‌ها و نهادهای علمی در ساحت‌های گوناگون از جمله استقلال علمی و آزادی در بیان نظرات، دیدگاه‌ها و اندیشه‌ها بوده است و آزادی آکادمیک در نظام های آموزشی اصلی پذیرفته شده و مورد احترام است. اما در کشوری که خود را مدعی اول آزادی بیان در جهان می‌داند، شاهد هستیم که نقاب از صورت آنها کنار رفته و چهره حقیقی آزادی در غرب نمایان شده است و شدیدترین برخوردها و سرکوب‌ها علیه دانشجویان و اساتیدی که اعتراض مسالمت آمیز به نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی داشتند توسط نیروهای نظامی در داخل دانشگاه‌های آمریکا صورت گرفته است.

ضرورت دارد؛ کلیه تشکل‌های دانشگاهی و نهادهای علمی در ایران و جهان از این اعتراضات مسالمت‌آمیز که علیه نظام سلطه شکل گرفته است، حمایت کرده و تأکید می‌کند جنبش های دانشگاهی ضمن استمرار این تجمعات، اجازه ندهند نظام استکبار در پناه قانون‌های اجتماعی و نهادهای بین‌المللی خودساخته صدای وجدان‌های بیدار در جهان را خاموش کنند و فارغ از هر گرایش سیاسی، دینی و مذهبی به حمایت از این جنبش سراسری دانشگاهی بپردازند.

امید است در پرتو این بیداری وجدان‌های پاک، شاهد نابودی رژیم جنایتکار صهیونیست و رفع ظلم و زورگویی در جهان و حرکت در مسیر تعالیم الهی باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا