Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد

رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) را از ساعت 11 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی و در حضور سرپرست و رئیس هیأت مدیره باشگاه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس نیز امروز به همراه مصطفی لشگری سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند و عملکرد سرخپوشان را به نظاره نشستند.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و بازیکنان با دوهای کوتاه و انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم کرده و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. دروازه‌بان‌های تیم هم زیر نظر داود فنایی تمرینات ویژه خود را انجام دادند.

بازیکنان سپس در قالب سه گروه به بازی آقا وسط روی آوردند و در ادامه، کار با توپ، پاسکاری‌های ترکیبی و تاکتیک‌های حمله به دروازه را در دستور کار قرار دادند و در پایان نیز فوتبال درون تیمی را به نمایش گذاشتند.

تمرین امروز به مدت 70 دقیقه انجام شد و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

سید جلال حسینی امروز به تمرینات گروهی بازگشت و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد. سیامک نعمتی، همچنان برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام می‌دهد و سایر بازیکنان هم بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند.

ملی‌پوشان، کریم باقری و مهرداد خانبان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کماکان غایب بودند.

سید مجید صدری رییس هیات مدیره و سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس پس از تمرین سرخپوشان، جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی، سرمربی و افشین پیروانی، مدیر تیم برگزار کرد و در خصوص شرایط موجود و تیم به تبادل نظر پرداختند. به نظر می رسد وضعیت این روزهای پرسپولیس باعث شد تا صدری در محل تمرین حاضر شده و با گل محمدی و پیروانی دیدار کند.

تمرین امروز یک میهمان ویژه هم داشت و او، برادر بوژیدار رادوشوویچ بود که در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافت و با اعضای تیم و بازیکنان خوش و بش کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (پنجشنبه) پس از آخرین جلسه تمرینی خود، با یک پرواز چارتر به همراه ملی‌پوشان، تهران را به مقصد رفسجان ترک خواهد کرد.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) روز جمعه از ساعت 16 در ورزشگاه شهدا مس آغاز خواهد شد.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! استوری سردار آزمون پس از بازی برابر سوریه؛ همان کری همیشگی گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! فلورنتینو پرز: باشگاه های دولتی امروزه پیشنهاد 200 میلیون یورویی را رد می کنند واکنش ریچارلیسون به تی شرت تمسخر آمیز هوادار آرژانتینی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محل تمرین تمرین امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!

به گزارش همشهری آنلاین،جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در عوض در اینستاگرام فعالیت بالایی دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند. در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

کد خبر 848309 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها جواد کاظمیان فوتبال اینترنت - اینستاگرام ورزش چهره‌های مشهور باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس