Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین گروه ازواگن‌های مسافری بازسازی شده به دست متخصصان داخلی، همزمان با هفته بسیج در مدار خدمت رسانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دهمین گروه ازواگن‌های مسافری بازسازی شده به دست متخصصان داخلی، همزمان با هفته بسیج در مدار خدمت رسانی قرار خواهد گرفت.

بی‌تردید حمایت از تولید داخلی کشور منجر به رشد اقتصاد و توسعه ملی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر آثار آن نیز می‌توان به افزایش اشتغال، کاهش واردات غیرقانونی و افزایش کیفیت محصولات اشاره نمود. مجلس شورای اسلامی درادوار مختلف با تصویب قوانینی از جمله قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیاز‌های کشور» سعی در تحقق حمایت از تولید داخلی داشته است. به هرتقدیر و با درنظر گرفتن تمامی جوانب باید این نکته را مدنظر قرار داد که در شرایط فعلی چاره‌ای جز تقویت تولید ملی وجود نداشته و باید به عنوان یکی از اهداف کلان اقتصادی مد نظر قرار گیرد.
شرکت ریل ترابر سبا وابسته به بنیاد تعاون بسیج از سال ۱۳۸۸ و با هدف ارائه خدمات حمل و نقل مزیت دار به آحاد مردم فعالیت خود را آغاز نموده. این شرکت هم اکنون با دراختیار داشتن واگن‌های ۴ ستاره غدیر و ۳ ستاره نگین و همچنین واگن‌های اتوبوسی، در مسیر‌های مشهد، یزد، اصفهان، اهواز و تهران به ارائه خدمت می‌پردازد.


مهندس ساداتی مدیر عامل شرکت ریل ترابر سبا از تحویل دهمین گروه از واگن‌های بازسازی شده، مقارن با هفته بسیج خبر داد و افزود" ۱۰ واگن دیگر نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ در مدار خدمت رسانی قرار خواهد گرفت که کلیه اقدامات حوزه بازسازی آن تماما به همت متخصصین داخلی انجام شده است. ورود واگن‌های بازسازی شده منجر به توسعه و افزایش ظرفیت جابجایی روزانه مسافرین خواهد گردید "


وی گفت:"واگن‌های نو سازی شده از نوع هشت کوپه‌ای و نه کوپه‌ای ۴ نفره بوده که نسبت به کوپه‌های فعال در شبکه فعلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دارای امکانات بیشتر و کوپه‌های بزرگتری هستند".

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوسازی واگن سازی بسیج اقتصاد بازسازی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهرام عظیمی با اشاره به این موضوع که دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری با تمام توان در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب و شعار سال برنامه‌ریزی خواهد کرد اظهار داشت: درحال جمع‌آوری اطلاعات به منظور مشارکت حداکثری روستاییان در رونق تولید تجهیزات و لوازم ورزشی براساس آمایش سرزمین هستیم و همچنین بدنبـال شناسایی ظرفیت روستائیان و عشایـر سراسرکشور در این حوزه‌ایم.

وی افزود: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم. براین اساس درآمد و اقتصاد روستا با تولید لوازم ورزشی پایدار و چند هدف دیگر نیز تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت هموطنان ساکن روستا می‌تواند به رونق تولید لوازم ورزشی کمک کرده چرا که هزینه تمام شده آن پایین‌تر است.
در نظر داریم همزمان، با برگزاری جشنواره‌های بومی، محلی در سراسر کشور، بازارچه‌های محلی جهت عرضه تولیدات ورزشی روستائیان احداث شود.

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: قطعاً برگزاری بیش از هزار جشنواره در کشور فرصتی مغتنم برای عرضه لوازم و تجهیزات ورزشی تولید شده توسط ساکنین روستا‌ها خواهد بود. درحال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در زمینه تولیدات ورزشی مشغول به کار هستند که با فراهم کردن زمینه ورود روستانشینان و عشایر این آمار توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

وزارت ورزش و جوانان

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت