Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:25:41 GMT

خانه هنرمندان ایران میزبان سه نمایشگاه جدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۲۶۹۱

خانه هنرمندان ایران میزبان سه نمایشگاه جدید می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، «تنگنای»، «یاد استاد» و «حرف و گفت» عناوین نمایشگاه‌های تجسمی جدیدی است که در گالری‌های خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان به این حوزه خواهند بود.

نمایشگاه عکس «تنگنای» با نمایش آثاری از شروین شیرکوبی با محوریت موضوع کرونا از سه‌شنبه ۲۵ آبان در ویترین گذر هنر محوطه بیرونی خانه هنرمندان ایران آغاز به کار کرده است و تا ۲۵ آذر ماه از مخاطبان خود میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه «یاد استاد» با نکوداشت استاد اصغر کفشچیان مقدم طراح و نقاش فقید نیز به همت صفورا استکی از روز جمعه ۲۸ آبان ماه در گالری استاد ممیز خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کند. آیین افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار می‌شود و امکان بازدید از آن تا ۸ آذر ماه همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ ادامه دارد.

این نمایشگاه گروهی با نمایش آثاری از بهمن بروجنی، محمدهادی فدوی، آرمان یعقوب‌پور، اردشیر بروجنی، عباس نسل شاملو، علی بابایی، بشیر نظری، شیوا بابایی، شاهو فرامرزی، مجتبی اسدی، صفورا استکی، محمود حضرتی و احسان زرکاری همراه خواهد بود.

نمایشگاه «حرف‌وگفت» نیز شامل آثاری از علی ورامینی است که از جمعه ۲۸ آبان در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران آغاز به کار خواهد کرد و تا ۸ آذر و در ساعات بازدید ۱۵ الی ۲۰ پذیرای هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

اختتامیه این نمایشگاه نیز ۷ آذر از ساعت ۱۱ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5354280

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران جلیل شهناز علي بابايي نمایشگاه هنری تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان جشنواره نمایش های آیینی و سنتی محمد خزاعی جشنواره سینمایی کارگردان تئاتر فیلم منصور سریال ایرانی برنامه رادیویی عکاسی سینمای مستند خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد

تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران