Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،نخستین محموله بسته‌های مواد غذایی بین زلزله زدگان هرمزگانی توزیع شد.


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان  با حضور در شهر فین گفت: پیرو‌ فراخوان مقام عالی وزارت مینی بر استفاده از ظرفیت ها برای امدادرسانی به زلزله زدگان تعداد سه دستگاه وانت انواع کنسرو‌ ‌اب معدنی با همکاری شرکت صبا فولاد خلیج فارس تهیه و جهت توزیع عادلانه به نیروهای بسیج مستقر در منطقه زلزله زده شده تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 دکتر هادی ابراهیمی در این رابطه اظهار کرد: ظهر امروز، توزیع نخستین محموله بسته های غذایی در بین آسیب دیدگان آغاز شد و تا این لحظه سه دستگاه نیسان حاوی بسته های مواد غذایی شامل کنسرو لوبیا، تن ماهی و آب معدنی در اختیار نیروهای بسیج جهت توزیع بین خانواده ها قرار گرفته است.


 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در ادامه افزود: توزیع این بسته های غذایی بین زلزله‌زدگان تداوم دارد ‌و در این مسیر از ظرفیت همه شرکای  اجتماعی استفاده خواهیم کرد.


وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تا رفع کامل مشکلات زلزله زدگان با تمام توان در کنار مردم خواهد بود.


گفتنی است، در دو زمین لرزه دو روز گذشته منطقه فین بندرعباس یک نفر جان باخت و از ۹۹ نفر مصدوم شدند. این زمین لرزه در عمق ۱۳ کیلومتری زمین روی داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وزارت مردم زلزله هرمزگان زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق

بیژن بهرامی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله چای قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.

وی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

تعزیر یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی

بهرامی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلوگرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شد.

بهرامی از شهروندان خواست: تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان