Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@18:10:46 GMT

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۲۸۳۷

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب چیست؟

خرید دستگاه تصفیه آب

برای از بین بردن ناخالصی و مواد مضر آب، بهترین گزینه استفاده از دستگاه تصفیه آب می باشد. شاید برایتان عجیب و جالب باشد که آب شهری بعد از پروسه تصفیه نیز دارای مواد مضری مانند نیترات، شن، نیتریت، سولفات و دیگر مواد شیمیایی است. برخی از ما ممکن است نسبت به وجود ناخالصی های درون آب لوله کشی بی توجهی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید بدانیم که این مواد می تواند آسیب های مختلفی را به بدن وارد کند. بی شک بهترین راه برای از بین بردن سختی های آب دستگاه تصفیه آب است.

بهتر است همه ما از اکنون بیشتر به فکر سلامتی خودمان و اطرافینمان باشیم و برای حذف سختی های آب به فکر بیفتیم. به مواد جامدی که درون آب وجود دارد اصطلاحا سختی آب گفته می شود.

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم؟

ناخالصی ها و مواد مضر آب می تواند بسیار برای انسان خطرساز باشد. از نظر بسیاری از کارشناسان پزشکی سختی و ناخالصی های آب می تواند زمینه ساز ابتلای انسان به بیماری های خطرناکی مانند سرطان باشد. از دیگر دلایلی که می تواند ما را متقاعد به استفاده از دستگاه تصفیه آب کند احتمال ابتلای انسان به بیماری تنفسی است. یکی از بهترین برندها برای تامین آب سالم و بهداشتی دستگاه تصفیه آب سافت واتر می باشد.

نوشیدن آب ناسالم و همراه سختی باعث می شود کلسیم بدن از بین برود و درنتیجه انسان با پوکی استخوان مواجه شود. امکان وجود موادی مانند سرب در آب شهری و لوله کشی بسیار بالاست و این می تواند برای بدن بسیار خطرناک باشد.

نوشیدن آب همراه سرب چه ضررهایی دارد؟

همانطور که بالا گفتیم نوشیدن آب ناسالم و سربی می تواند کلسیم بدن را از بین ببرد و در نتیجه سبب پوکی استخوان شود. اما قصه به همینجا ختم نمی شود و آب های آلوده شهری و ولوله کشی می تواند باعث مشکلات و ضررهای زیر شود:

اختلال در شد مغز از بین رفتن آهن بیماری های گوارشی چرا بهتر است جای خرید روزانه آب معدنی، دستگاه تصفیه آب بخریم؟

شاید برای برخی ها این سوال پیش بیاید که آب معدنی بهتر است یا آبی که بوسیله دستگاه تصفیه پاکسازی می شود؟ در مقابل این سوال باید بگوییم که استفاده از آب معدنی و خرید روزانه آن می تواند مانند سپری در مقابل بیماری های ناشی از آب آلوده عمل کند. اما بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که نوشیدن و خرید روزانه آب معدنی می تواند علاوه برهزینه بودن باعث آسیب به محیط زیست نیز شود.

یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب که می توانید با خرید و استفاده از آن آبی سالم برای خود و اطرافیانتان تهیه و آماده کنید، دستگاه تصفیه آب سافت واتر است.

انواع روش های تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب با توجه به جوانب مختلف به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند. از مهم ترین روش های مورد استفاده برای تصفیه آب می توان به اسمز معکوس، اولترافیلتراسیون و نانو فیلتراسیون اشاره کرد. در اغلب این روش های تصفیه از فیلتر ممبران استفاده می شود. اما ممبران تنها فیلتری نیست که در دستگاه تصفیه بکار می رود. از دیگر فیلترهایی که در دستگاه های تصفیه آب بکار می روند می توان به دو گزینه زیر اشاره کرد:

فیلتر کربن اکتیو فیلتر مینرال

بهترین فناوری تصفیه آب کدام است؟

فناوری و تکنولوژی های بسیاری برای تصفیه وجود دارد اما بهترین و موثرترین روش بدون شک سیستم اسمز معکوس است. نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان خرید دستگاه تصفیه آب سیستم اسمز به عنوان با کیفیت ترین روش شناخته می شود.

خرید دستگاه تصفیه آب چه مزایایی دارد؟ خرید دستگاه تسفیه آب دارای مزیت های بسیاری است. مهم ترین آنها عبارتند از: مقابله با آلاینده های مضر حذف فلزات از آب مصرفی بهتر کردن مزه آب حفظ سلامتی انسان کنترل و کاهش وزن بهتر شدن و پرپشت شدن مو

برندهای برتر دستگاه تصفیه آب

در حال حاضر در بازار برندهای مختلفی برای خرید وجود دارند که از مهم ترین آنها می توان به سی سی کا، سافت واتر و تصفیه آب آکوا اشاره کرد. تمامی این برندها دارای آخرین استانداردهای جهانی مانند NSF  و واتر کوالیتی هستند.

برترین برندهای فیلتر تصفیه کدامند؟

برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه آب سافت واتر، آکوا و تصفیه آب سی سی کا خودشان نیز تولید کنند فیلتر هستند. اگر شما از این دستگاه های تصفیه آب استفاده می کنید بهتر است که از فیلترهای همان برند نیز استفاده کنید. زمانی که شما از فیلتر همان برند دستگاه تصفیه آب استفاده می کنید کارکرد دستگاه بهتر می شود و با هم هماهنگی بیشتری دارند.

آشنایی با برند آکوا

آکوا یکی از قدیمی ترین و نام آشناترین تولید کنندگان دستگاه تصفیه آب می باشد. این برند دستگاه های خود را به شرق آسیا و اروپا و امریکا نیز صادر می کند. محصولات این برند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و همچنین دارای آخرین استانداردهای جهانی نیز می باشد. از مزیت های این برند می توان به قیمت مناسب و کیفیت بالای آن اشاره کرد.

آشنایی با برند سی سی کا

بی شک زمانی که اسمز معکوس می آید ناخودآگاه ذهن همه ما نیز سمت برند سی سی کا می رود. سی سی کا نیز جز بهترین و معتبر ترین برندهای تولید دستگاه تصفیه آب می باشد و می توان به نوعی آنرا اولین برندی دانست که توانست از سیستم اسمز معکوس استفاده کند.

بیشترین فعالیت این شرکت در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب می باشد. این برند جز برندهایی است که دارای قیمت بسیار مناسب می باشد. این برند دارای انواع فیلترها می باشد و علت این امر این است که سی سی کا هم دستگاه رومیزی تولید می کند و هم زیرسینکی.

آشنایی با برند سافت واتر

سافت واتر همانطور که گفتیم جز بهترین برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه آب است. نه تنها دستگاه تصفیه آب، بلکه در زمینه تولید فیلتر نیز، سافت واتر جز بهترین برندهاست. این برند به قدری در زمینه تولید فیلتر خوش درخشیده که هم برای برند خود و هم برای دیگر برندها فیلتر تولید می کند.

فیلترهای این برند هم کیفیت بالایی دارد و هم طول عمر بسیار زیادی دارد. با پرداخت کم ترین هزینه می توانید از صاحب محصولات این برند درخشان در زمینه دستگاه تصفیه آب و فیلتر شوید.

خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

دیگر نیاز نیست در این ترافیک اعصاب خرد کن و سنگین برای خرید دستگاه تصفیه آب از خانه خارج شوید. با مراجه به سایت دیجی آب کالا می توانید دستگاه تصفیه آب خود را از بهترین برندها بصورت اصل خریداری کنید. تنها کافی است چند کلیک کنید تا به دستگاه تصفیه خود برسید و از تامین آب سالم برای خود و خانواده لذت ببرید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب خرید دستگاه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب دستگاه های تصفیه آب دستگاه تصفیه آب بهترین برندها اسمز معکوس سافت واتر آب معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرهاد اکبرشاهی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین اظهارکرد: در سال گذشته برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان توانبخشی این استان ۹۵میلیارد و ۳۱۵میلیون ریال هزینه شده است این در حالی است که میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901369

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی