Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@03:01:31 GMT

ماجرای سرقت جدید از ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۰۶۴

احمد مددی توضیحاتی را در خصوص سرقت جدید از ورزشگاه آزادی ارائه کرده است

اخیرا یک اتفاق عجیب در مجموعه ورزشی ورزشگاه آزادی رخ داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، سرقت سیم‌های برق و کابل‌های ساختمان نیمه تمام فدراسیون دوچرخه‌سواری در روزهای اخیر نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود. موضوعی که سارق با ورود به ساختمان در حال احداث این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی، خسارت‌ مالی به این ساختمان وارد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق خبر رسید که سرقت دیگری در این مجموعه رخ داده است. این بار سارق قصد داشته پمپ آبی را از مجموعه آزادی خارج کند که با ورود اتفاقی ماموران حراست آزادی در محل، سرقت ناتمام مانده است. موضوعی که باعث بروز نگرانی‌هایی درباره امنیت امکان ورزشی در مجموعه ورزشی آزادی شده است.

احمد مددی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره موضوع سرقت‌های انجام شده از ورزشگاه آزادی، اظهار کرد:

ما برای ساختمان نیمه کاره دوچرخه سواری بارها به این فدراسیون تذکر داده بودیم و از آنها خواستیم که نسبت به تکمیل عملیات ساختمانی و تامین امنیت این ساختمان اقدامات لازم را انجام دهند، زیرا می تواند بستر اتفاقات ناگواری باشد.

وی گفت:

در آخرین پیگیری که با این فدراسیون در خصوص محافظت از اموالش داشتیم، متاسفانه از سوی فدراسیون هیچ اقدامی صورت نگرفت و همین مساله سبب بروز اتفاق اخیر شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد:

فدراسیون دوچرخه سواری هیچ دوربینی برای محافظت از ساختمان نیمه کاره خود نصب نکرده و حتی نگهبان هم ندارد، در حالی که مسوولیت حفظ و نگهداری اموال فدراسیونهای مستقر در آزادی برعهده‌ی خود فدراسیونهاست نه مجموعه آزادی.

وی اضافه کرد:

ما از روسای فدراسیون ها انتظار داریم همکاری لازم را در جهت حفظ و حراست از اماکن و اموال خویش با مجموعه آزادی را داشته باشند.

مددی در پایان همچنین در خصوص سرقت یک پمپ آب از آزادی، تصریح کرد:

این پمپ آب در ضلع جنوب انتهای اتوبوسرانی آزادی واقع شده و در جنوبی ترین نقطه ورزشگاه آزادی قرار دارد که خوشبختانه با اقدام به موقع مسوولین حراست مجموعه آزادی، فرد خلافکار دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! استوری سردار آزمون پس از بازی برابر سوریه؛ همان کری همیشگی گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! فلورنتینو پرز: باشگاه های دولتی امروزه پیشنهاد 200 میلیون یورویی را رد می کنند واکنش ریچارلیسون به تی شرت تمسخر آمیز هوادار آرژانتینی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجموعه ورزشی آزادی ورزشگاه آزادی مجموعه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو زورگیر خبر داد که در خیابان فرشته و محله الهیه تهران تردد می‌کردند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا گشت‌های هدفمند پلیس آغاز شد و مدتی بعد تیم گشتی، سارقان موتورسیکلت‌سوار را حین سرقت مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. ۲ سارق نیز به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارقان بدون توجه به فرمان ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه دادند، گفـت: در ادامه ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند، اما سارقان همچنان بدون توجه به پلیس به فرار خود ادامه دادند، تا اینکه ماموران اقدام به شلیک به لاستیک موتورسیکلت کرده و هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ضرونی با اشاره به انجام بازرسی از دو سارق دستگیرشده گفت: ماموران در بررسی اولیه از متهمان ۳ دستگاه گوشی آیفون سرقتی و یک قبضه قمه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اشیای قیمتی خصوصا تلفن همراه در محدوده فرشته و الهیه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تحقیقات در این خصوص برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد. تاکنون ۴ شاکی به مقر انتظامی مراجعه و ۲ سارق را شناسایی کرده‌اند.

به گفته سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی برای ادامه روند تحقیقات و رسیدگی به جرم به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

دیگر خبرها

  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد