Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بر خلاف تبلیغات مسمومی که به راه افتاده است باید این خبر خوب را به هواداران بدهیم که با پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس و ریاست هیات مدیره و سرپرست باشگاه، خوشبختانه تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی، نهایی شد و باشگاه پرسپولیس خود عهده‌دار اجرای تبلیغات محیطی بازی‌هایش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موضوع کارگزار باشگاه نیز نهایی شده است و به زودی کارگزار رسمی جدید معرفی خواهد شد و تبلیغات محیطی و دیگر موارد نیز از سوی این کارگزار انجام می‌شود.

به گزارش برنا؛ مصطفی لشگری اظهار داشت: آقای صدری از مدت‌ها قبل به دنبال در اختیار گرفتن فضاهای درآمدی از جمله تبلیغات محیطی توسط خود باشگاه بودند. در این ارتباط رایزنی‌ها و مذاکرات مختلفی با مسوولان امر انجام شد. این رویکرد مورد توجه باشگاه‌های مختلف کشور بوده است و خوشبختانه این تلاش‌ها با رویکرد مثبت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بالاخره به ثمر نشستند و باشگاه پرسپولیس، از این پس در بازی‌های خانگی، خود اجرای تبلیغات محیطی را بر عهده خواهد داشت.

 او ادامه داد: طبق جلساتی که در هفته گذشته در این ارتباط در وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برگزار شد و در جلسه امروز نهایی گردید؛ از این پس تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی پرسپولیس به خود باشگاه پرسپولیس، واگذار شد.

لشگری تاکید کرد: سپرده شدن تبلیغات محیطی مسابقات لیگ به یک باشگاه خاص، به هیچ وجه صحت ندارد و هر باشگاه، برای بازی‌های خانگی خود دارای این حق است.

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: متاسفانه در این ارتباط، تبلیغات سوئی به راه افتاده است که با بیان مطالب کذب و ارائه اطلاعات نادرست، سعی در مخدوش کردن چهره باشگاه پرسپولیس دارد و تلاش می‌کند با تحریک هواداران پرسپولیس از احساسات، شور و علاقه ایشان علیه پرسپولیس و در جهت تضعیف آن‌ استفاده کند. چند جریان که به موازات یکدیگر حرکت می‌کنند و هدف‌های خاص خود را دارند، از ابتدای فصل به طور پیوسته با ارائه اطلاعات نادرست، سعی در تخریب تیم و باشگاه داشته‌اند که البته جدای از جریان نقدهای مصلحانه هواداران است که از سر دلسوزی و تعصب مطرح می‌شود.

لشگری گفت: نیاز است هواداران قبل از هرگونه تاثیر پذیری با حساسیت و وسواس نسبت به مطالبی که منتشر می‌شود تحقیق و بررسی نمایند و هر شنیده‌ای را بدون توجه به اثر آن بر پرسپولیس و همچنین میزان صحت، ملاک قرار ندهند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در همین ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌های خواهان، اتفاقا از سوی آقای صدری، رایزنی‌ها و تلاش زیادی انجام شد تا این امر به آینده موکول نگردد و از همین فصل شاهد آن باشیم. اگر پافشاری باشگاه پرسپولیس و شخص رئیس هیات مدیره و تایید و همراهی کامل سازمان لیگ نبود، این مهم زودتر از فصل آینده اتفاق نمی‌افتاد. البته تاکید می‌کنیم، این رویه جدید حاصل یک همکاری، همراهی و کوشش جمعی بود و عدم مشارکت هر یک از عوامل دخیل، آن را با مشکل روبرو می‌ساخت. امیدواریم، این اتفاق خوش‌یمن باعث شود با افزایش درآمد باشگاه، شاهد کاسته شدن از مشکلات باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان سازمان لیگ پرسپولیس روابط عمومی باشگاه پرسپولیس فصل آینده درآمد مشکلات پرسپولیس باشگاه هواداران صدری کارگزار مصطفی لشگری باشگاه پرسپولیس بازی های خانگی تبلیغات محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد

 به گزارش تابناک، یک نهاد علمی بین‌المللی توسعه آب‌شیرین‌کن‌ توسط کشورهای عربی تا سال ۲۰۳۰ را عامل شکل‌گیری یک فاجعه زیست‌محیطی در خلیج فارس دانست.

ژورنال علمی Scientific Reports از فعالیت شدید کشور‌های عربی در نمک‌زدایی آب دریا ابراز نگرانی کرده و هشدار داد، رهاسازی شورابه سامانه‌های نمک‌زدایی اثرات مخرب گسترده‌ای بر اکوسیستم‌های دریایی خلیج‌فارس دارد که انسان‌ها نیز از آن در امان نخواهند بود.

شورابه‌ها اشباعِ سامانه‌های نمک‌زدایی از هفتاد سال پیش یکی از مهمترین منابع آلوده‌کننده محیط زیست به حساب می‌آیند.

امارات، عربستان، کویت و قطر ۴ کشوری هستند که تا سال ۲۰۳۰، سالانه ۱۲ میلیارد متر مکعب آب خلیج فارس معادل مصرف کل مصرف آب شرب و صنعت یک سال مردم ایران را نمک‌زدایی کرده و شورابه حاصل را به دریا می‌ریزند.

رهاسازی شورابه به دریا در کنار تغییرات اقلیمی و افزایش تبخیر دو عامل موثر بر شور شدن خلیج فارس و بروز فاجعه زیست محیطی در منطقه هستند.

کارشناس منابع آب صبا شیرودی حجم آب نمک‌زدایی شده در قیاس با خلیج فارس را ناچیز دانسته و معتقد است که خلیج فارس به آب‌های آزاد راه دارد و نسبت شورابه رها شده از سامانه‌های نمک‌زدایی به آب‌های آزاد جهان به حدی است که جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

در مقابل، کارشناس زیست دریایی، عظیم رهبری‌فرد می‌گوید که خلیج فارس کم عمق است، دمای آن در ۲۰ سال گذشته بالا رفته و تبخیر افزایش یافته، از طرفی یک درصد افزایش شوری تعادل اکوسیستم را برهم زده و فاجعه در زندگی آبزیان ایجاد می‌کند، کما اینکه در ۲ دهه اخیر زندگی گونه‌هایی از آبزیان را به انقراض برده است.

ایجاد کنوانسیون خلیج فارس با حضور ایران و کشور‌های حوضه خلیج‌فارس ابتکاری است که می‌تواند برنامه نمک‌زدایی از آب دریای کشور‌های این منطقه را کنترل کرده و از بروز فاجعه زیست‌محیطی در خلیج فارس جلوگیری کند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی