Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد بدرقه، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: خدا را شکر تیم وضعیت خیلی خوبی دارد. بچه‌ها برای جبران نتایج ابتدای فصل، انگیزه خیلی زیادی دارند. سرمربی تیم همه بچه‌ها را می‌شناسد. رابطه رفاقتی با بچه‌ها دارد، اما داخل زمین تمرکز روی کار است و بازیکنان باید تلاش ۱۰۰ درصدی خود را به کار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظم، سخت‌کوشی و یک‌دلی سه ضلع مهم برای موفقیت تیم ما هستند.

بازیکن فولاد در مورد این که زمان برگزاری بازی‌های فولاد اگر بازیکنی خوب بازی نکند، باعث عصبانیت نکونام می‌شود، گفت: همان طور که گفتم نکونام در کارش بسیار جدی است. او بیرون از زمین با همه رفیق است؛ مخصوصا با بازیکنان خودش بگو بخند دارد و با همه صمیمی است. ولی داخل زمین بازیکن باید با تمام وجود فقط کارش را انجام دهد و برای موفقیت تیم بجنگد.

بدرقه افزود: دلمان برای هواداران تنگ شده است. بدون آن ها، فوتبال لذت کافی را به آدم نمی‌دهد. به امید خدا که شاهد حضورشان در استادیوم‌ها باشیم. امروز حضورشان در استادیوم به ما روحیه داد و از آن‌ها ممنون هستیم. قول می‌دهیم برای شادی آن‌ها با تمام وجود بجنگیم.

بیشتر بخوانید

عبدالله ویسی از هدایت فولاد خوزستان بر کنار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خوزستان میلاد بدرقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند