Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@09:18:36 GMT

عذرخواهی سرمربی سوریه: ایران خیلی خطرناک بود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۳۹۰

شکست 3 بر صفر تیم ملی سوریه مقابل ایران باعث بقای این تیم در انتهای جدول گروه A مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، در قاره آسیا شد و فدراسیون فوتبال سوریه هم تصمیم به برکناری نزار محروس گرفت.

محروس درباره شکست شاگردانش مقابل تیم ملی ایران اظهار داشت: بازی را منظم و خوب آغاز کردیم، اما گل اول ایران، ما را شگفت‌زده کرد و محاسبات‌مان را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در ادامه با کمک VAR یک پنالتی به دست آورد و به گل دوم رسید. در نیمه دوم تلاش کردیم به بازی برگردیم و پس از تعویض‌های هجومی که داشتیم، بازی را به خوبی از سر گرفتیم

وی عملکرد تیم ملی کشورمان را ستود و تصریح کرد: ایران تیمی خطرناک و سریع بود و به توپ‌های برگشتی اتکا داشت. ریسک هجومی ما هم باعث شد گل سوم را دریافت کنیم. به ایران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی پیشین تیم ملی سوریه با ابراز تأسف بابت این شکست گفت: به‌عنوان کادر فنی تیم مسئولیت شکست را می‌پذیریم. هرچند شرایط دشواری داشتیم و این واقعیت فوتبال است. از هواداران به خاطر ناراحتی از نتایج سوریه معذرت می‌خواهم و بابت حمایتی که از ما داشتند، از آنها تشکر می‌کنم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری نزار محروس مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال طرح جهش تولید مسکن فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان دیدار با تایلند گفت: این قهرمانی برای مردم است و به آنها تبریک می گویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در شهر بانکوک به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان این بازی اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم این بازی را پیروز شویم و این قهرمانی را به مردم ایران و پدرم تقدیم می‌کنم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم