Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در این جلسه که به میزبانی منطقه ۱۰ شهرداری کرج برگزار شد، ساماندهی رودخانه کرج، احداث دریاچه مصنوعی در مسیر این رودخانه و ایجاد تصفیه خانه در محله حصار، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد به منظور سالم سازی دبی ورودی به رودخانه کرج، و حفظ محیط زیست،  طرح احداث تصفیه خانه آب در محله حصار توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مطالعه و به اجرا گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه توافقات اولیه در خصوص ساماندهی رودخانه کرج حاصل و طی دستور شهردار کرج در خصوص ساماندهی رودخانه و اجرای طرح‌های توسعه شهری در حاشیه رودخانه کرج نظیر ساخت دریاچه مصنوعی مقرر شد، بعد از تکمیل فاز مطالعاتی و ارائه طرح جامع، در صورت تصویب در شورای اسلامی شهر کرج در متمم بودجه سال جاری، اجرایی شود.

 در این جلسه اعضای شورای شهر، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، مدیران استانی از اداره‌های آب منطقه ای، آبفا و حفاظت محیط زیست و رضوانی از دفتر مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رودخانه کرج تصفیه خانه آب رودخانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار