Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:31:07 GMT

برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در فردوس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۴۵۲

برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در فردوس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد فاطمی نسب ظهر چهارشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان فردوس افزود: در هفته بسیج ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، خدماتی، سازندگی و اجتماعی در فردوس اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج تا کنون در عرصه های مختلفی در صحنه حضور داشته تاکید کرد: امروز عرصه حضور و فعالیت بسیج متفاوت شده است و مسائل فرهنگی و فضای مجازی از اولویت های بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی نسب با بیان اینکه فضای مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو گردان سایبری در حوزه تولید و توزیع محتوا فعالیت دارند که ارتقاء سواد رسانه ای مردم از مهمترین اهداف ما است.

وی شعار امسال هفته بسیج را «بسیج پاره تن مردم» اعلام کرد و با اشاره به برنامه های شاخص هفته بسیج در فردوس گفت: دیدار بسیجیان با امام جمعه و تجدید میثاق با ولایت، گلباران گلزار شهداء، سرکشی از خانواده شاهد و تقدیم آلبوم عکس شهیدانشان به آنان و یادواره های مختلف شهداء در سطح پایگاهها و مساجد از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج است.

فرمانده بسیج سپاه فردوس همایش فرماندهان بسیج از ابتدا تا کنون با سخنرانی سردار قاسمی، رزمایش کمک های مومنانه، صبحگاه گروههای جهادی در محل بارگاه امامزادگان و اعزام به مناطق روستایی، همایش بسیجیان و برنامه شکوه مقاومت و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در فردوس برشمرد.

فاطمی نسب رزمایش گشت های رضویون محله محور، مسابقات کتابخوانی و ورزشی را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد و تاکید کرد: عرصه علمی و برگزاری جشنواره دیده شو نیز از اولویت ها و برنامه های بسیج در این هفته و در طی سال است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه مشکلات روستاها را قبلاً احصاء کرده ایم امسال میز خدمت مسئولان را به روستاها خواهیم برد تا مدیران اجرایی از نزدیک پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ گروه جهادی در سطح شهرستان فعالیت دارند افزود: بسیج درعرصه مسائل تربیتی، حلقه های صالحین، مبارزه با معضلات اجتماعی و حوزه خانواده نیز فعال و برای هر کدام از آنها برنامه دارد.

فاطمی نسب مجموع کمک های مومنانه خیریه های و نهادهای مختلف از ابتدای ماه محرم به آسیب دیدگان از کرونا و محرومان را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد که در هفته بسیج و پس از آن نیز این کمک ها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سند چشم انداز ۱۰ ساله اعتلای بسیج تدوین و از سال برای اجرا ابلاغ می شود افزود: ۴ راهبرد اساسی: تحقق بسیج دهها میلیونی، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تبیین و ترویج گفتمان مقاومت و نهادینه کردن بسیج و تقویت روحیه معنوی بسیجیان از مهمترین اهداف این سند است.

کد خبر 5354316

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج فردوس محمد فاطمی ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه کرمانشاه آمار کرونا هفته بسیج عکس استانها بارش برف واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان اردبیل شیوع کرونا هفته بسیج فاطمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن