Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:51:09 GMT

بازار مرغ منجمد‌وتخم‌مرغ اشباع میشود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۴۸۹

دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه بازار مرغ منجمد و تخم‌مرغ اشباع می‌شود، گفت: دسترسی مصرف‌کننده به مرغ منجمد و تخم‌مرغ تسهیل شده و توزیع گسترده باعث کاهش قیمت این اقلام در بازار شده است. ناطقان: با اعلام اتاق اصناف ایران، محمد باقر مجتبایی» در نشست بررسی و ارزیابی عملکرد هفتگی دستگاه‌های متولی تامین تا توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ با نرخ مصوب، افزود: در همین راستا عصر روز گذشته نشستی جهت ارزیابی عملکرد هفتگی دستگاه‌های متولی تامین تا توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست کل فرایند تولید تا توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ مرور و مسافت زیاد واحدهای صنفی با انبارها و سردخانه‌ها به عنوان یکی از چالش‌های اصلی توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ با نرخ مصوب مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: از آنجایی که وزارت جهاد کشاورزی پیش‌تر آمادگی خود مبنی بر توزیع این اقلام در واحدهای صنفی را اعلام کرده بود، لذا در این جلسه پیشنهاد شد تا ثبت درخواست واحدهای صنفی در سامانه‌ای انجام شده و شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ منجمد و تخم مرغ را در واحد صنفی تحویل دهد. در ضمن ضروری است تا نسخه‌ای از گزارش تحویل این اقلام به اتاق‌های اصناف ایران و تهران و سازمان تعزیرات حکومتی ارائه شود.

دبیر کل اتاق اصناف ایران تصریح کرد: سیستماتیک شدن فرایند توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ مزایایی از جمله افزایش سرعت توزیع و دسترسی مصرف کننده، کاهش قیمت برای مصرف کننده، افزایش نظارت و ترغیب واحدهای صنفی به توزیع این اقلام خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در این نشست نمایندگانی از اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتحادیه‌های مرتبط تهران، شرکت پشتیبانی امور دام، سازمان تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و مدیران بازرسی اصناف حضور یافتند. منبع: مشرق برچسب ها: بازار ، مرغ منجمد ، تخم مرغ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازار مرغ منجمد تخم مرغ توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ واحدهای صنفی اصناف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه