Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:28:54 GMT

۴۱ پل ارتباطی بعد از سیل پلدختر احداث شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۵۴۰

۴۱ پل ارتباطی بعد از سیل پلدختر احداث شد

گروه استان‌ها-فرماندار پلدختر با بیان اینکه ۴۱ پل ارتباطی که در سیل ۹۸ تخریب شده بود احداث شده است گفت: پیگیر هستیم تا چهار پل باقی مانده هم به نتیجه برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، حسن رضائیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با موضوع هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته بسیج ادارات شهرستان کمک کار سپاه پلدختر باشند اظهار داشت: ادارات به صورت جدی ورود پیدا کرده تا برنامه‌های هفته بسیج بر  روی زمین نماند و شهرداری‌های پلدختر و معمولان در هفته بسیج همکارای لازم را داشته و شهرهای پلدختر و معمولان را مناسب این هفته آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به خدمات ارائه شده توسط دولت در پساسیل پلدختر اشاره کرد و افزود: 41 دهنه پل که در سیلاب سال 98 تخریب شده بود بازسازی و تکمیل شده است و فقط پلهای برگلان سوخته، مونه بن لار، برآفتاب غزال و آمیران کوشکی باقی مانده است که مکاتبات لازم برای این پلها هم صورت گرفته و با پیگیری‌های انجام شده پل برآفتاب غزال هم طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار پلدختر به تاخیر زمانی در اجرای دایک حفاظتی معمولان اشاره و عنوان کرد: هر سازه‌ای را باید متناسب با بازه زمانی تعریف کنیم که در حال پیگیری برای این پروژه هستیم و به عنوان مطالبه مردم معمولان در سفر استاندار مطرح کرده و در سفر رئیس جمهور به استان لرستان هم پیگیری برای رفع دغدغه مردم را انجام می‌دهیم  وبه طور قطع و یقین مردم مطالبات مردم معمولان باید به سرانجام برسد.

312روستای کُددار پلدختر هیچ گونه امکانات ورزشی ندارندادامه پیگیری تسنیم| خطر ریزش قبور شهدای شهر معمولان با وجود احداث دیوار ساحلی پابرجاست

وی بیان کرد: 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دایک حفاظتی معمولان تخصیص پیدا کرده که امیدوارم آب منطقه‌ای هر چه سریعتر ادامه احداث دایک حفاظتی این شهر را در دستور کار قرار دهد.

 رضائیان با بیان اینکه برای دیواره ساحلی شهر پلدختر تاکنون 330 میلیارد تومان هزینه شده است و پیگیر امتداد این دیواره تا مصون ماندن شهر از خطر سیلاب هستیم گفت: نخاله‌های ساختمانی حاشیه رودخانه کشکان در شهر معمولان با همکاری راه و شهرسازی جمع‌آوری می‌شود.

وی تصریح کرد: معابر روستای سیل زده چم مهر نیاز به آسفالت دارد و این وضعیت در شان مردم این روستا نیست ولی اجرای آسفالت برای آن دارای تعارضاتی محلی است که شورای تامین و امام جمعه پلدختر در جریان آن هستند.

فرماندار پلدختر خاطر نشان کرد: استمهال وام سیل‌زدگان و تکمیل دیواره‌های ساحلی پلدختر، معمولان و دیواره گلزار شهدای معمولان، تکمیل منازل سیل زدگان معمولان به عنوان مطالبه مردم پلدختر و معمولان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/646/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد