Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:18:10 GMT

ماجرای سرقت از ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۵۷۹

ماجرای سرقت از ورزشگاه آزادی

پس از رسانه‌ای شدن سرقت از ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه آزادی، سرقت دیگری در این مجموعه اتفاق افتاده که باعث تشدید نگرانی‌ها درباره امنیت اموال ورزشی این مجموعه شده است.

به گزارش مشرق، سرقت سیم‌های برق و کابل‌های ساختمان نیمه تمام فدراسیون دوچرخه‌سواری در روزهای اخیر نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که سارق با ورود به ساختمان در حال احداث این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی، خسارت‌ مالی به این ساختمان وارد کرده بود.

بیشتر بخوانید

سرقت ۱۸ دستگاه آیفون پرومکس از پیک موتوری

پس از این اتفاق خبر رسید که سرقت دیگری در این مجموعه رخ داده است. این بار سارق قصد داشته پمپ آبی را از مجموعه آزادی خارج کند که با ورود اتفاقی ماموران حراست آزادی در محل، سرقت ناتمام مانده است. موضوعی که باعث بروز نگرانی‌هایی درباره امنیت امکان ورزشی در مجموعه ورزشی آزادی شده است.

احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره موضوع سرقت‌های انجام شده از ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: ما برای ساختمان نیمه کاره دوچرخه سواری بارها به این فدراسیون تذکر داده بودیم و از آنها خواستیم که نسبت به تکمیل عملیات ساختمانی و تامین امنیت این ساختمان اقدامات لازم را انجام دهند، زیرا می تواند بستر اتفاقات ناگواری باشد.

وی گفت: در آخرین پیگیری که با این فدراسیون در خصوص محافظت از اموالش داشتیم، متاسفانه از سوی فدراسیون هیچ اقدامی صورت نگرفت و همین مساله سبب بروز اتفاق اخیر شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری هیچ دوربینی برای محافظت از ساختمان نیمه کاره خود نصب نکرده و حتی نگهبان هم ندارد، در حالی که مسوولیت حفظ و نگهداری اموال فدراسیونهای مستقر در آزادی برعهده‌ی خود فدراسیونهاست نه مجموعه آزادی.

وی اضافه کرد: ما از روسای فدراسیون ها انتظار داریم همکاری لازم را در جهت حفظ و حراست از اماکن و اموال خویش با مجموعه آزادی را داشته باشند.

مددی در پایان همچنین در خصوص سرقت یک پمپ آب از آزادی، تصریح کرد: این پمپ آب در ضلع جنوب انتهای اتوبوسرانی آزادی واقع شده و در جنوبی ترین نقطه ورزشگاه آزادی قرار دارد که خوشبختانه با اقدام به موقع مسوولین حراست مجموعه آزادی، فرد خلافکار دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو سرقت ورزشگاه آزادی پلیس اخبار حوادث مجموعه ورزشی آزادی مجموعه آزادی دوچرخه سواری ساختمان نیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم

طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

شایان  ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر