Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رییس پلیس استان خوزستان از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه نافرجام خودرو در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سرهنگ حجت اله سفید پوست امروز چهارشنبه 26 آبان ماه جاری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام خودروی تویوتا هایلوکس در یکی از مناطق شهرستان اهواز که منجر به جرح راننده شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن اشاره به انتشار فیلم سرقت در فضای مجازی، گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با رصد اطلاعاتی و تحقیق های تخصصی دو سارق حرفه‌ای و تحت تعقیب را در ماهشهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری رده همنام در شهرستان طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین رییس پلیس استان خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح کلت کمری و تعداد 60 تیر جنگی کشف شد، افزود: متهمان در تحقیق های پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی، به هشت فقره سرقت مسلحانه در شهرستان‌های اهواز و ماهشهر اعتراف کردند.

سفید پوست در پایان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری سرقت مسلحانه متهمان برنا خوزستان پلیس استان خوزستان سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه