Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذ ربایجان غربی از فراخوان جذب همکار داوری و میانجی گری توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، سیدجعفر ایرانی با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون جذب همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد:  اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین نامه ها و اسناد بالادستی بخصوص مفاد فصل سوم سند تحول قضائی و آئین نامه میانجی گری در امور کیفری از میان واجدین شرائط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری دعوت به همکاری کرده است.

ایرانی اظهار کرد:فرآیند ثبت نام از روزسه شنبه ۱۸ آبان ماه شروع شده  و تا ۲۸ آبان ادامه دارد.

وی افزود: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می شود و مجموع ظرفیتهای در نظر گرفته شده برای ۳ حوزه حدود ۲۵ هزار نفر در کشور می باشد که از این تعداد ۹۹۴ نفر در آذربایجان غربی جذب خواهند شد.

وی گفت: داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح ۲ حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مرتبط از جمله حقوق، فقه و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی ) می توانند برای ثبت نام در آزمونهای داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی گری اقدام و فارغ التحصیلان مقطع  کارشناسی و بالاتر رشته های روانشناسی – جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده صرفاً مجاز به شرکت در آزمونهای میانجی گری و داوری  تخصصی خانواده می باشند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: در روش آزمونی ۳ نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در یکی از سه حوزه داوری- داوری تخصصی خانواده و میانجی گری در آزمون ثبت نام کنند.

ایرانی گفت: براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته، آزمون در تاریخ ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد و چنانچه بنابر شرایط تغییری در زمان آزمون ایجاد شود، مراتب به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  ضمن مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام در بخش‌های آزمونی و غیرآزمون اقدام کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان غربی میانجی گری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد