Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:50:53 GMT

لیگ یک / تیره‌روزی‌های ادامه‌دار مس کرمان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۷۱۹

لیگ یک / تیره‌روزی‌های ادامه‌دار مس کرمان

در جدالی جنجالی و پرحادثه، مس کرمان در مقابل استقلال ملاثانی به تساوی رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های مس کرمان و استقلال ملاثانی که با کسب 5 امتیاز از 5 بازی نخست فصل جدید لیگ یک در جدول رده‌بندی همسایه هم بودند، امروز در هفته ششم رقابت‌ها مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند؛ شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مس به دنبال 3 امتیازی مسابقه خانگی امروز بودند و از آن‌سو، آبی‌های اهوازی هم برای فرار از نیمه جدول برای کسب سوغاتی 3 امتیازی به کرمان سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خیلی زود و در دقیقه 3، روی ارسال انجام شده از سمت راست خط حمله استقلال و پیش از آن‌که توپ به رضا کرملاچعب برسد، مهیار زحمتکش مدافع باتجربه مس به اشتباه توپ را با ضربه سر وارد دروازه خودی کرد تا آبی‌های ملاثانی از حریف خود پیش بیفتند.

بعد از این گل، مس آرایشی تهاجمی به خود گرفت و شاگردان حسین‌خانی درصدد جبران شکست خانگی بودند اما تلاش‌های آن‌ها در نیمه اول ثمر نداشت و درخشش شهدادنژاد در روی ضدحملات اجازه گلزنی به مهاجمان استقلال را نداد تا همان برتری یک گله به سود آبی‌های ملاثانی دو تیم به رختکن بروند.

 

با شروع نیمه دوم، حسین‌خانی تغییراتی در ترکیب تیمش اعمال کرد تا شاید بتواند شرایط را به سود مس عوض کند، از آن‌سو شاگردان اشکش به دنبال دفاع از غنیمت سه امتیازی و شیرین خود از کرمان بودند و می‌خواستند تا با دست پر به ملاثانی بازگردند؛ یک صحنه مشکوک به پنالتی هم در دقیقه 50 درون محوطه استقلال رخ داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت، صحنه‌ای که مورد اعتراض شدید کادرفنی مس قرار گرفت.

 

شاگردان حسین‌خانی برای جبران شکست خانگی، یکپارچه حمله شدند اما خط دفاعی استقلال به خوبی ایستادگی کرد و شاگردان ابراهیم اشکش اجازه ندادند تا توپی از خط دروازه‌شان عبور کند؛ در دقیقه 73، سرنگونی مهرداد آوخ درون محوطه جریمه استقلال با نظر داور پنالتی بود و این اعلام خطای پنالتی باعث شد تا اشکش شاگردانش را از زمین بازی بیرون بکشید و برای دقایقی مسابقه بسیار ملتهب شد.

بعد از دقایقی اشکش رضایت به بازگشت تیمش به زمین داد و مهیار زحمتکش که با گل به خودی‌اش باعث عقب افتادن مس شده بود، ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا همه چیز مجدداً مساوی شود؛ بعد از گل زحمتکش در دقایق و در شرایطی که داور مسابقه 9 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، مسی‌ها خود را به آب و آتش زدند تا بتوانند گل برتری را رقم بزنند و حتی تیرک دروازه استقلال هم به لرزه در آوردند اما گلی برای این تیم به ثمر نرسید تا بازی با تساوی به پایان برسد.

 

با تساوی امروز حالا در جدول رده‌بندی مس کرمان و استقلال ملاثانی از 6 مسابقه، 6 امتیاز کسب کرده‌اند و با توجه به نتایج به دست آمده در سایر بازی‌ها، به ترتیب به لطف تفاضل گل بهتر مس در جایگاه سیزدهم و استقلال در جایگاه چهاردهم جدول حضور دارند.

مس کرمان استقلال ملاثانی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس کرمان استقلال ملاثانی دسته یک استقلال ملاثانی حسین خانی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی

شاگردان مورایس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی