Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود رضایی امروز چهارشنبه در جلسه با مدیر امور شعب بانک ملی، وقوع سیل ویرانگر در استان را فرصتی کم‌نظیر در راستای مقاوم‌سازی واحدهای فرسوده روستایی دانست و اظهار داشت: ۳۵ هزار واحد سیل‌زده روستایی و شهری در استان تعمیر و بازسازی شد.

وی بر همکاری و تعامل مضاعف بانک‌های لرستان در راستای اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، وقوع سیل فروردین ماه ۱۳۹۸ در لرستان را فرصتی ارزشمند در راستای نوسازی واحدهای فرسوده روستایی استان دانست و تصریح کرد: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار در حوزه کاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی هزینه شد.

رضایی با بیان اینکه بعد از سیل ویرانگر سال ۱۳۹۸ در لرستان ۱۳ هزار واحد احداث و بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل تعمیر شد تصریح کرد: بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستان پرداخت شد.

وی افزود: همزمان با احداث و تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زده بیش از هفت هزار واحد مسکونی از سهمیه مقاوم‌سازی مسکن روستایی بهسازی شد و دو هزار واحد مسکن ویژه محرومین در لرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: عملکرد مثبت این نهاد انقلابی در بازسازی واحدهای زلزله‌زده استان کرمانشاه و مناطق سیل‌زده لرستان موجب شد، بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در راستای یاری به مردم زلزله زده خوزستان به عنوان استان معین در این مناطق انتخاب شود.

رضایی، اقدامات در حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان را متاثر از همکاری ارزنده و تعامل موثر بانک‌های عامل استان دانست و تصریح کرد: در روند بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان با احتساب کمک‌های بلاعوض و معیشتی بیش از ۵۴ هزار پرونده تسهیلاتی تشکیل شد.

کد خبر 5354401

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسعود رضایی بازسازی مناطق سیل زده ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف اردبیل شیوع کرونا مسکن انقلاب اسلامی هزار واحد سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین از مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین ۳۷۹۸ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان وجود دارد، اظهارکرد: از ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در شهرستان فامنین ۳۱۰۹ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی در فامنین مقاوم‌سازی شده است، شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان را ۴۵ درصد دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سند مسکن روستایی در شهرستان فامنین صادر شده و امسال صدور ۱۰۰ سند روستایی هدفگذاری شده است.

فاضل با بیان اینکه شهرستان فامنین دارای ۶۲ روستاست، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در ۲۴ روستای شهرستان فامنین با ۲۳۰ میلیارد ریال بهسازی صورت گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ هزار تن آسفالت در ۷۰ هزار مترمربع از روستاهای شهرستان فامنین بکار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود