Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هاجر عبدی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: خوشبختانه با حضور به موقع گروههای عملیاتی به مناطق زلزله زده، خسارت ها رفع و برق مناطق در کمتر از ۲۴ ساعت به حالت پایدار بازگشت. به گفته

وی، در این زمین لرزه ۱۱ هزار متر شبکه، ۱۱۷ پایه فشار متوسط و فشار ضعیف، ۲۹۶ دستگاه ترانسفورماتور و ۲۹ تابلو برق دچار خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی تعداد روستاهای آسیب دیده را ۳۱ روستا در بخش فین و شمیل بندرعباس عنوان کرد و افزود: بلافاصله پس از زلزله تیم های عملیاتی و واکنش سریع از سراسر استان به مناطق زلزله زده فراخوانده شد و رفع خاموشی ها و ایمن سازی شبکه به عنوان اولین اقدام در دستور کار قرار گرفت. با پایدار شدن شبکه، عملیات اصلاح و نوسازی شبکه و تاسیسات آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5354171

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق هرمزگان برق رسانی زلزله زمین لرزه ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای شهرستان مروست گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب  روستای توتک یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.

او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد