Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال اردن در خصوص حاشیه های اخیر بیانیه ای را منتشر کرده است

فدراسیون فوتبال اردن بیانیه ای را صادر کرده است.

به گزارش طرفداری، رییس فدراسیون فوتبال اردن در روزهای گذشته در اقدامی عجیب، با ارسال نامه‌ای به AFC خواستار تایید صلاحیت یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران، برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت سه روز از این اقدام، فدراسیون فوتبال اردن بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

در راستای اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و ارائه اطلاعات نادرست درباره درخواست فدراسیون برای تحقیق عادلانه و روشن از سوی کنفدراسیون آسیا، برای تایید جنسیت یکی از بازیکنان تیم ایران پس از دیدار این تیم مقابل اردن در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، فدراسیون به حقوق خود پایبند است و می‌خواهد نکاتی را به شرح زیر روشن کند:

فدراسیون فوتبال اردن هنوز پاسخی رسمی از AFC درباره نتیجه این تحقیق دریافت نکرده است. برای حفاظت از حریم خصوصی و پرهیز از افترا، بدون ارتباط به اینکه چه خبری در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، فدراسیون به حریم شخصی همه احترام می‌گذارد و این به نام و جایگاه یک بازیکن خاص مرتبط نیست.

رویه طی شده از سوی فدراسیون، در راستای تضمین حقوق تیم ملی در مسابقات و در چارچوب آیین‌نامه رقابت‌های مختلف است.

فدراسیون فوتبال اردن به رسانه‌های محلی، عربی و بین‌المللی افتخار می‌کند، اما امیدوار است که اصل درستی در گزارش اخبار برای پرهیز از انتشار اطلاعات ناقص یا گمراه‌کننده رعایت شود. اتفاقی که از تصویر درست یک رویه معمول در فوتبال، ابعاد مختلفی می‌سازد که این موضوع ممکن است به افراد، تیم‌ها یا مجموعه‌ها ضربه بزند.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! احتمال اعتراض شیخ دیاباته بابت حکم فیفا به CAS روش جالب فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال شائولین به سبک آرتورو ویدال / عکس دردسر جدید برای کیمیش؛ واکسن نزده ها به هتل های آلمان راه داده نمی شوند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است