Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:56:40 GMT

۱۷۶۹ برنامه هفته بسیج در شاهرود اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۸۵۲

۱۷۶۹ برنامه هفته بسیج در شاهرود اجرا می‌شود

گروه استانها- فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: هم‌زمان با هفته بسیج یک هزار و ۷۶۹ برنامه به همت ۲۰۰ پایگاه مقاومت اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، محمد خوش‌قدم ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: روحیه بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات حال حاضر جامعه و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از گذشت 42 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی امروز بیش از گذشته تفکر و روحیه بسیجی در کشور ما خود را نشان داده و این موضوع مرهون خون شهدا و تلاش مجاهدان بسیجی است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به برنامه‌های حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در طول هفته بسیج عنوان کرد: در هفته بسیج امسال یک هزار و 769 فعالیت در سطح 200 پایگاه بسیج محلات و اصناف برگزار خواهد شد.

خوشقدم گفت: همچنین این فعالیت‌ها در قالب 68 عنوان برنامه و 85 برنامه شاخص شهرستانی توسط حوزه‌های مقاومت برنامه‌ریزی شده و اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری المپیاد ورزشی از سوی بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: افتتاحیه این المپیاد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با تعداد محدود در هفته بسیج و اختتامیه آن در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج می‌توان به جشنواره اسوه‌های بسیج توسط قرارگاه نبی اکرم (ص) در روز 5 آذر، اعزام گروه‌های درمانی و جهادی در مناطق محروم شهرستان، افتتاح پایگاه بسیج طلاب در بسطام و میامی، همایش تجلیل از جانبازان بالای70 درصد، برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان با عنوان آبروی محله، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، غبارروبی مزار شهدا اشاره کرد.

خوشقدم یکی از برنامه‌های بسیج در طول سال را توسعه صندوق‌های قرض‌الحسنه دانست و بیان کرد: خوشبختانه 125 صندوق قرض‌الحسنه در سطح شهرستان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند که این تعداد سبب کسب رتبه اول کشوری برای شهرستان شاهرود شده است.

طرح واکسیناسیون "خانه به خانه" بسیج در ارومیه اجرا می‌شودسپاه و بسیج 73 حسینیه و خانه عالم در استان مرکزی احداث کردند600 برنامه هفته بسیج در استان قزوین برگزار می‌شودبسیج سازندگی برای کمک به خانواده‌ها و حمایت از مشاغل خانگی وارد میدان شد + فیلم

وی به برگزاری رزمایش اقتدار بسیج در شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد: این برنامه به‌صورت اجتماع بزرگ بسیجیان و با حضور گردان‌های امام حسین (ع)، امام علی (ع)، کوثر و بین المقدس در روز سوم آذرماه برگزار خواهد شد. همچنین برنامه میعاد صالحین نیز با حضور تمامی مربیان و حلقه‌های صالحین در روز 5 آذر در مصلای بزرگ شاهرود اجرا می‌شود.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرا می شود هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد