Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – کاروان تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب ۲ پیروزی شیرین در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل لبناتن و سوریه لحظاتی پیش با پروازی اختصاصی وارد تهران شد. بازیکنان تیم ملی ایران پس از بازگشت به میهن صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* وحید امیری

این پیروزی را به مردم ایران که لایق بهترین‌ها هستند تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر هم بتوانیم مردم را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز صعومان قطعی نشده، اما‌ خیلی نزدیک هستیم.

در دیدار مقابل لبنان روی اتفاق گل خوردیم و موقعیت‌های‌ زیادی داشتیم اما ایمان داشتیم می‌توانیم جبران کنیم.

احساس می‌کنم روی گلی که از لبنان خوردیم باید بگویم دوربین کمک داور ویدیویی تنها روی خط دروازه را پوشش می‌دهد، اما احساس میکنم توپ از خط عرضی زمین رد شده بود.

عملکرد خوبم در این بازی‌ها حاصل زحمت تمام بازیکنان بود زیرا همه یک تیم بودیم و جای هیچ بحث و حاشیه‌ای نگذاشتم.

فرقی ندارد هرکدام از بازیکنان لیگ هم که در تیم ملی بازی می‌کرد همین سطح را نشان می‌داد و ثابت می‌کرد سطح لیگ داخلی هم بالاست.

* مهدی ترابی

این بازیکن در مورد شایعه خداحافظی از تیم ملی و پادرمیانی احمد نوراللهی گفت: این حرف‌ها را از خودتان در نیاورید. این چه حرفی است.

انشالله در بازی روز جمعه پرسپولیس مقابل مس بتوانیم به پیروزی برسیم. بیشتر بخوانید: سامره: حضور آزمون برای تیم ملی نعمت است/ صعود به جام جهانی کافی نیست

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!