Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران با اشاره به تداوم تخلیه و حمل یکسره کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی، اظهارداشت: هم اکنون شش فروند کشتی حامل گندم، روغن، کنجاله سویا و اوره در حال تخلیه کالاهای خود در این بندر هستند.

وی بیان داشت: از این شش کشتی، ۲ فروند حامل ۱۳۰ ویار تن گندم، دو کشتی حامل ۷۰ هزار تن روغن خوراکی، یک کشتی حامل ۶۱ هزار تن کنجاله سویا و کشتی ششم نیز ۴۴ هزار تن اوره بوده که براساس برنامه ریزی صورت گرفته این کالاها به دو شکل حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به مناطق مختلف کشور ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، در حال حاضر ۱۱ فروند کشتی به ظرفیت ۷۲۶ هزار و ۶۶۰ تن کالای اساسی در لنگرگاه در حال طی مراحل اسنادی خود برای پهلوگیری در بندر شهید رجای. هستند.

محمدی کرجی‌ران با بیان اینکه این تعداد کشتی پس از انجام تشریفات قانونی در اسکله‌های پیش بینی شده پهلوگیری خواهند شد، گفت: از این تعداد کشتی، ۸ فروند حامل ۵۳۱ هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۲ کشتی حامل ۱۳۴ هزار تن جو و یک کشتی دیگر نیز حامل ۶۱ هزار و ۳۶۰ تن شکر است.

کد خبر 5354418

منبع: مهر

کلیدواژه: بنادر ودریانوردی هرمزگان بندر شهید رجایی ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف شیوع کرونا اردبیل کشتی حامل هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس

مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک سوار بر یک کشتی قدیمی راهی فرانسه شد.

به گزارش ایسنا، مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.

مشعل المپیک دقایقی پیش سوار بر یک کشتی قدیمی سفر خود را به سمت فرانسه آغاز کرد. این کشتی در ماه می وارد بندر مارسی می‌شود و سپس در سراسر فرانسه حمل خواهد شد تا در نهایت وارد پاریس میزبان بازی‌های المپیک شود.

کشتی «بلم» که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز کرد. در این کشتی پرچم کشورهای شرکت کننده در المپیک نیز نصب شده است.

مشعل المپیک هشتم می (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. انتظار می‌رود جمعیتی متشکل از 150 هزار نفر  برای دیدن مشعل المپیک بیایند.

کشتی حامل مشعل المپیک 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد