Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:57:53 GMT

نخستین مجموعه کتاب‌های صوتی «به‌نشر» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۹۰۱

نخستین مجموعه کتاب‌های صوتی «به‌نشر» رونمایی شد

گروه استان‌ها- نخستین مجموعه کتاب‌های صوتی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در آئین بزرگداشت خادمان و واقفان کتاب و کتابخوانی با حضور تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا(ع) رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مدیرعامل به‌نشر در حاشیه این مراسم که امروز به‌مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه شامل 26 عنوان کتاب صوتی در موضوعات مختلف است که با مشارکت مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین سعیدی ادامه داد: تولید این مجموعه با 10 عنوان کتاب از آثار فاخر به‌نشر با محوریت زندگانی امام رضا(ع) آغاز شد. در ادامه این طرح، 16 عنوان کتاب‌ در حوزه‌های دفاع‌مقدس و ادبیات پایداری، ادبیات دینی و نوجوان به این مجموعه افزوده شد.

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به اینکه نسخه چاپی آثار این مجموعه کتاب صوتی در طول پنج سال اخیر روانه بازار کتاب شده است، گفت: نوع قرائت این کتاب‌ها با توجه به زبان کتاب، تک گوینده یا چند گوینده است. به‌طور مثال کتاب‌های «دعبل و زلفا»، « موقف» و «اعترافات غلامان» به‌صورت نمایش رادیویی اجرا و ضبط شده است.

آستان قدس رضوی از خادمان و واقفان کتاب و کتاب‌خوانی تجلیل کردروزگار غریب طراحی جلد زیر سایه افزایش قیمت کاغذ/ کتاب‌های ایرانی چقدر طرح غربی دارند؟پنجاه و هفتمین کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی افتتاح شد

سعیدی اضافه کرد: این مجموعه کتاب صوتی در قالب بسته و سی‌دی تولید شده است و در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی این انتشارات به نشانی behnashr.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این آثار صوتی در اپلیکیشن‌های طرف قرارداد به‌نشر همچون «طاقچه» و «فیدیبو» نیز عرضه شده است.

به گزارش تسنیم، آثاری با عناوین «اوسنه گوهرشاد»، «آبی‌ها»، «باران دوشنبه»، «نشانه‌ها»، «صبح روز عید»، «راز آن بوی شگفت»، «ماه غریب من»، «آب و زنجیر»، «قصه‌های قشنگ ایرانی»، «آخرین مهاجر»، «آن روی زیبا»، «تا ابد با تو می‌مانم» و...، در این مجموعه کتاب صوتی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی مجموعه کتاب کتاب صوتی کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند