Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@16:15:35 GMT

قرعه‌کشی لیگ ورزش‌های زورخانه‌ای برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۹۲۵

قرعه‌کشی لیگ ورزش‌های زورخانه‌ای برگزار شد

همزمان با بزرگداشت یازدهمین سال ثبت آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در سازمان جهانی یونسکو، آیین قرعه کشی لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای سال ۱۴۰۰ با عنوان «پهلوانان واقعی، شهدا هستند» برگزار شد. به گزارش ایسنا، در این مراسم، مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون)، سیدحسن سبزواری (نایب رییس فدراسیون)، مسعود ملکی(دبیر فدراسیون)، محمدشهباز علیزاده (رییس سازمان لیگ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی)، مسوولان کمیته‌های مختلف فدراسیون و سازمان لیگ و نمایندگان ۸ تیم شرکت کننده در لیگ ورزش‌های زورخانه‌ای سال ۱۴۰۰ حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باران چشمه در این مراسم گفت: لیگ‌ها در هر رشته‌ای زمینه ساز توسعه آن رشته ورزشی خواهد بود و اگر بخواهیم شاهد شکوفایی این ورزش اصیل و ایرانی در جای جای ایران اسلامی باشیم باید لیگ‌های پرباری را در ورزش زورخانه‌ای برگزار نماییم.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی ما در برگزاری لیگ برتر زورخانه‌ای ۱۴۰۰ توسعه بیش از پیش فرهنگی و رسانه‌ای این ورزش در جامعه است و ما درصدد این هستیم که با برنامه ریزی‌های دقیق نسبت به توسعه جنبه‌های فرهنگی این ورزش اقدامات موثری را اعمال نماییم و از جهتی دیگر برای اینکه عموم مردم ایران با زیبایی‌های این رشته ملی بیشتر آشنا شوند، باید از ظرفیت بالا و بسیار خوب و همدلی مسوولین رسانه ملی در جهت پخش جریان این رقابت‌ها استفاده کنیم.

سرپرست فدراسیون زورخانه‌ای خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌های لیگ زورخانه‌ای زیبنده است که باشگاه‌های شرکت کننده نام و تصاویر شهدا را زینت بخش تیم‌های خود کنند تا از برکات شهدای گرانقدر در این ورزش بیش از گذشته بهره مند شویم تا جامه عمل به شعار این رقابت‌ها با عنوان پهلوانان واقعی شهدا هستند، بپوشانیم.

گفتنی است اعلام برنامه و ارائه گزارش در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، تشریح برخی از موارد آیین نامه سازمان لیگ و نحوه قرعه کشی رقابت‌ها توسط دبیر فدراسیون، بیان سیاست‌های فدراسیون توسط سرپرست فدراسیون از برنامه‌های این مراسم محسوب می‌شد.

بنابراین گزارش رقابت‌های لیگ ۱۴۰۰ در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، ۲ میل بازی، سنگ، ۳و ۴ و ۵ و ۶ میل بازی، کباده و میل گیری سنگین برگزار و تیم های برتر این رقابت‌ها انتخاب شوند.

بر همین اساس رقابت‌های لیگ زورخانه‌ای ۱۴۰۰ در ۲ گروه ۴ تیمی با عنوان «پهلوانان واقعی، شهدا هستند» برگزار خواهد شد که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت خواهند کرد و با توجه به قرعه کشی انجام شده، در «گروه الف» تیم‌های بسیج الف، هیئت زورخانه‌ای استان کرمان، امیرکبیر مشهد، پتروشیمی مسجدسلیمان و در «گروه ب» تیم‌های بسیج ب، فتوت شاهرود، هیئت زورخانه‌ای اصفهان و هیئت زورخانه‌ای مازندران قرار گرفته‌اند.

آغاز این رویداد ملی از ورزش های زورخانه ای روز پنجشنبه ۱۱ آذر در تهران خواهد بود که در صبح این روز تیم‌های «گروه الف» و در عصر این روز تیم‌های «گروه ب» با هم رقابت  خواهند داشت.  گفتنی است با رای کلیه نمایندگان تیم‌ها برای پوشش رسانه‌ای بهتر، کلیه مسابقات لیگ زورخانه‌ای ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ ورزش های زورخانه ای ورزش های زورخانه ای قرعه کشی رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و جذابیت بیشتری پیدا کرده است. 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده‌اند و ظهر روز دوشنبه با انجام قرعه‌کشی این تیم‌ها حریفان خود را نیز شناختند و همچنین مسیر صعود تیم‌ها نیز مشخص شده است.

یکی از اتفاقات جالب در حاشیه مراسم قرعه‌کشی رونمایی از کاپ قهرمانی تورنمنت حذفی بود. کاپی که قرار است در فینال رقابت‌ها به تیم قهرمان حذفی اهدا شود، ظهر دوشنبه در روابط عمومی سازمان لیگ به معرض نمایش گذاشته شد و مورد توجه قرار گرفت.

جام زیبای حذفی که یادواره آزادسازی خرمشهر است، چند سالی است در این تورنمنت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاپ یک پایه متشکل از دو نخل به عنوان نماد خوزستان دارد و امسال هم نمونه‌ای از آن طراحی شده و به تیم قهرمان جام حذفی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان