Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرکت گاز استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ شروع به کار کرده و هدف آن تأمین و توزیع گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی بوده است.

وی افزود: درحال حاضر ۹۹ درصد از خانوارهای شهری در قالب ۲۹ شهر و ۸۵ درصد بخش روستایی در قالب یک هزار و ۷۴۵ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به میزان مصرف گاز در استان کرمانشاه، تصریح کرد: ۶۴۰ هزار مصرف کننده در استان روزانه ۱۳ میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌کنند.

شهبازی بیان کرد: ۷۴ جایگاه سی ان جی و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ از گاز شهری استفاده می‌کنند که ۱۸ شهرک صنعتی در استان کرمانشاه روزانه مصرف قابل توجه‌ای از گاز را به خود اختصاص می‌دهند.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۲۰۰ روستا شرایط گاز رسانی را داشته و در روستایی که زیر ۲۰ خانوار زندگی می‌کنند قابلیت گاز رسانی وجود ندارد و اگر در زمین شخصی لوله گاز به کار رفته باشد شرکت گاز خسارت آن پرداخت می‌کند.

مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: شرکت گاز در خصوص کوره‌های آجرپزی از گذشته در حال پیگیری است و مشکلی که وجود دارد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ادعای مالکیت آن کوره‌ها را دارد و سازمان محیط زیست هم به دلیل داخل شهر بودن کوره‌ها اعتراضاتی دارد.

شهبازی افزود: با توجه به آغاز فصل سرما مصرف گاز شهری در استان کرمانشاه ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و از مصرف کنندگان تقاضا می‌شود که با رعایت نکات ایمنی، تعمیر سیستم‌های گرمایشی، چک‌کردن دودکش‌ها و استفاده از پرده‌های ضخیم در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.

کد خبر 5353728

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شرکت گاز کرمانشاه گازرسانی روستایی کوره های آجر پزی مصرف گاز کاهش دما ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف شیوع کرونا اردبیل استان کرمانشاه شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست معاونان عمرانی ادوار وزارت کشور برگزار شد

اولین نشست هم‌اندیشی معاونین عمرانی وزارت کشور از ابتدای انقلاب با عنوان ۴۵ سال خدمت ماندگار در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد در اولین نشست هم‌اندیشی معاونین عمرانی وزارت کشور که با عنوان ۴۵ سال خدمت ماندگار در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه با هدف فراهم کردن فرصتی جهت تبادل نظر و تجربیات ایشان در راستای بهبود کارایی و کیفیت پروژه‌های عمرانی و توسعه نظام شهری و روستایی کشور برگزار شد.

وی گفت: در این نشست صمیمی که با حضور وزیر محترم کشور، معاونین محترم عمرانی سابق و مدیران حوزه معاونت عمرانی وزارت کشور برگزار شد، هر یک از معاونین ضمن بیان اهم تجارب خود پرداخته و مهمترین موضوعات مرتبط با پروژه‌های عمرانی مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: ضرورت تقویت نقش و جایگاه مهم حوزه معاونت عمرانی با هدف کارایی بهتر جهت تحقق مأموریت‌های سازمانی و هماهنگی بین بخشی مورد تاکید قرار گفت تا توسعه پایدار شهری و روستایی در سطح کشور هر چه بیشتر به منصه ظهور برسد.

جمالی‌نژاد ادامه داد: ضرورت توجه به بحث مدیریت دانش و بهره‌گیری از ظرفیت مشورتی معاونین عمرانی سابق در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی عمرانی در کشور و توجه به مقوله آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و انتصاب مدیران و شهرداران بر اساس تخصص و طی دوره‌های آموزش مدیریتی مربوطه از دیگر تأکیدات معاونین عمرانی ادوار در جلسه مذکور بود.

وی خاطرنشان کرد: لزوم تاکید و پیگیری مقوله درآمدزایی پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با هدف جلوگیری از تراکم فروشی، همگام با ایجاد بانک اطلاعاتی هوشمند با هدف جلوگیری از توزیع نامتوازن و ناعادلانه تسهیلات به استان‌ها از دیگر موارد مورد بحث مدیران سابق حوزه عمرانی وزارت کشور بود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان ضرورت حذف قوانین و مقررات زائد و بازنگری در قوانین حوزه شوراها و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه گفت: معاونین عمرانی سابق بر ضرورت توجه به بررسی همه جانبه و دقیق و کارشناسانه بخشنامه‌های ابلاغی حوزه معاونت عمرانی تاکید داشتند.

کد خبر 751806

دیگر خبرها

  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • نشست معاونان عمرانی ادوار وزارت کشور برگزار شد
  • صنایع در صورت رعایت مصرف از مشوق‌های پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند
  • ضرورت تامین امنیت سایبری شبکه های توزیع برق با فناوری نوین
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه