Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین سیرجان، مجتبی صادقیان گفت: در پی انتشار مطالب اخیر در فضای مجازی و نظر به اینکه اخیراً مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان انتشار اسناد فساد در شرکت گهر زمین منتشر شده است، بدین وسیله به استحضار سهامداران و افرادی که مطلب منتشره را مطالعه کرده اند می رساند که شرکت گهرزمین طی مناقصه و با قراردادی ۵ ساله عملیات استخراج معدن را به پیمانکار واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حجم عملیات سالانه و نرخ واحد برداشت در قرارداد مشخص و در قرارداد به صراحت قید شده که در صورت عدم توان پیمانکار در برداشت حجم سالانه، مشمول جریمه خواهد بود.

صادقیان گفت: طبق شرایط قرارداد، ۲۰ درصد مبلغ سالانه قرارداد به عنوان پیش پرداخت قراردادی به پیمانکار تعلق می گیرد تا به صلاحدید برای تجهیز، هزینه های جاری و… هزینه کند. مبلغ پیش پرداخت از صورت وضعیت های وی مستهلک می شود.

وی بیان کرد: از آنجایی که طبق گزارش مشاور، لازمه تداوم کار معدن برداشت حدود ۱۰۰ میلیون تن باطله علاوه بر حجم قراردادی است، هیئت مدیره شرکت مصوب می کند پیش پرداخت قراردادی صرفاً جهت نوسازی و افزایش ماشین آلات و در راستای برداشت عقب ماندگی سنوات قبل هزینه شود و پیمانکار اجازه هزینه کرد در بخش های دیگر را ندارد و جهت کنترل این مهم از حساب مشترک استفاده شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین سیرجان ادامه داد: ضمناً ماشین آلات متعلق به کارفرما براساس نظریه کارشناس رسمی دادگستری در اختیار پیمانکار قرار گرفته و هزینه مربوطه از صورت وضعیت های پیمانکار کسر می شود.

وی عنوان کرد: با عرض مراتب فوق و اشاره به این مهم که اقدامات انجام شده در جهت صرفه و صلاح شرکت و طبق شرایط قراردادی و منطبق با مجوزهای صادره است، بلافاصله پس از نشر مطلب موضوع به مراجع قضایی جهت رسیدگی فوری ارجاع داده شده است.

کد خبر 5354423

منبع: مهر

کلیدواژه: بازرگانی استانها سنگ آهن بخش خصوصی سیرجان ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد

سث رالینز قراردادی طولانی‌مدت با WWE امضا کرد

به دنبال افزایش حقوقی قابل توجه، سث رالینز قراردادی چندساله با WWE امضا کرد.

طرفداری | به نقل از Fightful Select سث رالینز قراردادی جدید با کمپانی WWE امضا کرده است. این قرارداد طولانی مدت بوده و قهرمان سابق کمربند سنگین وزن WWE در ازای افزایش حقوق قابل توجهی حاضر به امضای آن شده است.

منابع نزدیک به WWE به شان راس از Fightful select اطلاع دادند که سث رالینز به دنبال امضای یک قرارداد جدید، در سال‌های آینده نیز به همکاری با WWE ادامه خواهد داد. این قرارداد نیز مشابه بیشتر قراردادهایی که به تازگی تمدید شدند، از نوع طولانی مدت بوده و افزایش رقم قابل توجهی را به خود دیده است.

این اتفاق به منزله یک نفس راحت برای مسئولین WWE بود، چرا که بی شک سث رالینز از بدو ورودش به این کمپانی همواره یکی از بزرگترین ستارگان WWE به شمار آمده است. اگرچه این تمدید قرارداد برای مسئولین WWE دستاوردی بزرگ بود، اما کمتر کسی انتظار جدایی رالینز از کمپانی اول کشتی کچ جهان را داشت. ویژنری که از ستارگان برند ماندی نایت راو به شمار می‌رود، پیشتر نیز در مصاحبه با Fightful از تمایل خود به ماندن در WWE خبر داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد مزارع گندم سیستان و بلوچستان برداشت شد
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند