Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@18:31:18 GMT

برق جان سارق را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۴۱۱۹

برق جان سارق را گرفت

سارق ۳۰ ساله هنگام سرقت بر اثر برق گرفتگی جان باخت.
سرهنگ علی قاسم پور فرمانده انتظامی کرج در این باره اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد برق گرفتگی در منطقه محمدشهر کرج، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و بررسی صحنه حادثه مشخص شد فردی حدودا ۳۰ ساله که از تیر برق بالا رفته بود دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از محل موفق به کشف یک قیچی مخصوص برش سیم برق و یک آچار شدند تصریح کرد: با توجه به شواهد و قرائن موجود در محل حادثه احتمال سارق بودن فرد متصور است.

سرهنگ قاسم پور بیان داشت: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و جسد این فرد برای تحقیقات تکمیلی و اعلام نظریه دقیق، به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک یا قطعی ناگهانی برق در منطقه، بلافاصله موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

منبع: جام جم آنلاین

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: برق جان سارق را گرفت برق سارق سارق مسلح سارق خودرو سارق احشام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج